Buddha Skrevet March 23, 2008 Rapporter Skrevet March 23, 2008 Nogen der kan se den på Sputnik???? Jeg kan kun finde til og med d. 10 marts..... Der var nemlig én der ringede og spurgte om jeg var med, så det kunne være fedt om der var nogen der havde optaget det eller havde et link til hvor den kan findes.....
Futz Besvaret March 23, 2008 Rapporter Besvaret March 23, 2008 Var det programmet hvor man så en kortklippet audibilist få vasket bollerne af en kongepuddel på Skånegårds-rastepladsen ?
Buddha Besvaret March 23, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret March 23, 2008 Aner det ikke.....Jeg har jo ikke set det. Men det skulle være en bilist på motorvejen ved lufthavnen der sætter en langsom politigolf til vægs...:D
mrode Besvaret March 23, 2008 Rapporter Besvaret March 23, 2008 Aner det ikke.....Jeg har jo ikke set det. Men det skulle være en bilist på motorvejen ved lufthavnen der sætter en langsom politigolf til vægs...:D Tror det er filmet forrige weekend om aftenen/natten.. civilpoliti-bilen stopper forfølgelsen da de stadig ikke indhenter bilen selvom de kører ca. 220 km/t.
Futz Besvaret March 23, 2008 Rapporter Besvaret March 23, 2008 Nå det - læste et eller andet sted at de havde nummeret og at det bare var et spørgsmål om tid før maskineriet fik fat i pågældende. sov godt
larscph Besvaret March 23, 2008 Rapporter Besvaret March 23, 2008 Tror det er filmet forrige weekend om aftenen/natten.. civilpoliti-bilen stopper forfølgelsen da de stadig ikke indhenter bilen selvom de kører ca. 220 km/t. I det mindste havde den ene part så bare lidt fornuft tilbage!
mrode Besvaret March 23, 2008 Rapporter Besvaret March 23, 2008 I det mindste havde den ene part så bare lidt fornuft tilbage! Ja.. han sagde han gerne ville være levende når han fik fri :)
larscph Besvaret March 23, 2008 Rapporter Besvaret March 23, 2008 Ja.. han sagde han gerne ville være levende når han fik fri :) Ja netop.. Man burde vel egentlig bare kunne stoppe dem ved betalingsanlægget?
Buddha Besvaret March 23, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret March 23, 2008 Han kørte den anden vej...... Har set indslaget nu. Ja netop.. Man burde vel egentlig bare kunne stoppe dem ved betalingsanlægget?
larscph Besvaret March 23, 2008 Rapporter Besvaret March 23, 2008 Han kørte den anden vej...... Ah.. Men så sender de da bare en patrulje ud til lufthavnen - og så én ved den næste just-in-case.. De er da fuldstændig rablede at lege "nu jager vi en fartsynder med 220 km/t"...
Buddha Besvaret March 23, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret March 23, 2008 Det ligger på Sputnik..... Og jeg gider ikke diskutere om jeg synes det er sindssygt og hvad jeg synes de burde gøre/ gøre ikke ved det.....:)
Guest Mogens Besvaret March 28, 2008 Rapporter Besvaret March 28, 2008 Rolig nu... Nå det - læste et eller andet sted at de havde nummeret og at det bare var et spørgsmål om tid før maskineriet fik fat i pågældende. Og hvad skulle politiet så kunne gøre ved det? Hvis ikke der foreliger en aktuel måling fra A til B (distance/tid), kan politiet intet stille op - ved jeg. Jeg har faktisk prøvet en sådan lignende situation en gang, omend der var tale om HELT andre lavere hastigheder !!
Marraffay Besvaret March 28, 2008 Rapporter Besvaret March 28, 2008 Jeg har ellers afsnittet på min puter hvis det skulle have interesse. Men kan se at du har allerede fået set det ...
Buddha Besvaret March 28, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret March 28, 2008 Ja tak... Købte lige ét år på Sutnik....:( Jeg har ellers afsnittet på min puter hvis det skulle have interesse. Men kan se at du har allerede fået set det ...
Martin_M Besvaret March 29, 2008 Rapporter Besvaret March 29, 2008 Jeg har ellers afsnittet på min puter hvis det skulle have interesse. Men kan se at du har allerede fået set det ... Hvor meget fylder det? Kan det sendes på mail, hentes på en ftp eller evt uploades til youtube? vil gerne se det :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu