Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Nogen der kan se den på Sputnik???? Jeg kan kun finde til og med d. 10 marts..... Der var nemlig én der ringede og spurgte om jeg var med, så det kunne være fedt om der var nogen der havde optaget det eller havde et link til hvor den kan findes.....

Besvaret
Aner det ikke.....Jeg har jo ikke set det. Men det skulle være en bilist på motorvejen ved lufthavnen der sætter en langsom politigolf til vægs...:D
Tror det er filmet forrige weekend om aftenen/natten.. civilpoliti-bilen stopper forfølgelsen da de stadig ikke indhenter bilen selvom de kører ca. 220 km/t.
Besvaret
Tror det er filmet forrige weekend om aftenen/natten.. civilpoliti-bilen stopper forfølgelsen da de stadig ikke indhenter bilen selvom de kører ca. 220 km/t.
I det mindste havde den ene part så bare lidt fornuft tilbage!
Besvaret
Han kørte den anden vej......
Ah.. Men så sender de da bare en patrulje ud til lufthavnen - og så én ved den næste just-in-case.. De er da fuldstændig rablede at lege "nu jager vi en fartsynder med 220 km/t"...
Besvaret

Rolig nu...

Nå det - læste et eller andet sted at de havde nummeret og at det bare var et spørgsmål om tid før maskineriet fik fat i pågældende.
Og hvad skulle politiet så kunne gøre ved det? Hvis ikke der foreliger en aktuel måling fra A til B (distance/tid), kan politiet intet stille op - ved jeg. Jeg har faktisk prøvet en sådan lignende situation en gang, omend der var tale om HELT andre lavere hastigheder !!
Besvaret

Ja tak... Købte lige ét år på Sutnik....:(

Jeg har ellers afsnittet på min puter hvis det skulle have interesse. Men kan se at du har allerede fået set det ...
Besvaret
Jeg har ellers afsnittet på min puter hvis det skulle have interesse. Men kan se at du har allerede fået set det ...
Hvor meget fylder det? Kan det sendes på mail, hentes på en ftp eller evt uploades til youtube? vil gerne se det :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...