Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Hvad satan jeg er der sku også... Næste skridt er vel at offentligøre listen i de østeuropæiske aviser inklusiv adressen på ejerne og så arrangere weekend busrejser til en kommune af gangen....

Besvaret

Det er godtnok noget underligt noget at skrive i en avis! :rolleye: Ja - nu får de solgt godt med Expressen i Warszawa de næste dage...og så er det med at låse garagerne af *pfft*

Besvaret

Bob bob... Gad vide hvilke kriterier der ligger bag listen - synes der er "revl og krat" :)

Besvaret

Listen er I hvert fald ikke 100%. Jeg har jeg kendskab til et par import biler, som helt sikkert er dyrer end mange af de nævnte biler for et given område. Listen var sikkert mere "interessant" hvis alle import bilerne var nævnt med, men for den menige Svensson er listen her sikkert spændende nok læsning - og Expressen får solgt 600 flere aviser :rolleyes:

Besvaret

Sikke da en latterlig liste...Den giver jo så heller ikke overblik over de mest værdifulde biler...Kun nyindkøbte... Gad vide om der ikke findes en enkelt Ferrari Dino, Ford GT40 (den originale) eller lignede et sted i skåne ??

Besvaret
Kriterie = svensksåld! I hvert fald har jeg kendskab til et par import biler, som helt sikkert er dyrer end mange af de nævnte biler for et given område. Listen var sikkert mere "interessant" hvis import bilerne var nævnt med, men for den menige Svensson er listen her sikkert spændende nok læsning - og Expressen får solgt 600 flere aviser :rolleyes:
Tilgengæld har jeg kendskab til én importbil, som er på listen - og det er ikke min egen.
Besvaret
Tilgengæld har jeg kendskab til én importbil' date=' som er på listen - og det er ikke min egen.[/quote']Er det en privat importeret bil, eller en gennem en forhandler - for gennem en forhandler er der jo ikke noget underligt i at en import bil vil komme på listen. Jeg kender to privat importerede biler som burde være på listen, hvis den liste skulle kunne bruges til noget, og nej min egen import bil er ikke i nærheden af at kunne komme på listen (så den er ikke blandt de to jeg kender).
Besvaret
Ja det virker ikke særlig velovervejet den liste...
Det er avisen sku' da p***e ligeglad med. Men jeg giver dig ret. Denne liste er ligeså meninsløst som dem aviserne laver over de dyreste købte huse (med navn, adresse og pris) samt hvem der tjener flest penge (også med navn) om året.
Besvaret

Men det ser da ud til at hvis man vil bo i Fosie så SKAL man købe sig en porshe. ´hehe :-) Der er godt nok mange GT3 eftersom der ikke er lavet så mange af dem. mener det var 700stk humm tænk hvis den var lavet i danmark. fuck nogen kedeliger biler der så var kommet på ..lol

Besvaret
Godt jeg ikke er med......Så kan jeg sove lidt roligere.....:D Er du gal mand.....De kan slå navnet op på www.hitta.se og så er det ud at hente bil.....:sick:
Ja, det er jo de dyreste biler de har med - ikke de ældste, og slet ikke biler der ikke kan køre... :fight::laugh:
Besvaret

Mongol avis. Enig, præcis som lister med dyre huse og adresser, dog er det lidt svært som tyv at stjæle et hus. Men den er jo perfekt for bestillings tyveri af biler. Tror gerne Niklas Cage ville have haft at avisen havde eksisteret i USA, havde lettet hans arbejde i filmen "Gone in 10 sek", og gjort filmen noget kortere :th2: Og ja jeg er på listen, men er nu ik bitter over det, de må sku gerne stjæle min bil, den er jo forsikret, så det vil være fin forretning, bare den ik bliver funder sønder poolet. Men hvor er det utroligt at de må offentlig gøre en sådan liste men navne på privat personer. Men når de laver listen, burde de i det mindste lave den korrekt, årstallene siger jo ik en skid. Det at året for importen og ikke bilens årgang. Og ja der mangler mange biler, alle dem som tages ind via forhandlere ser ud til at mangle.

Besvaret
hvad skal en sådan liste gøre godt for
Som i DK går offentligheden jo vildt op i, hvad den folks "opsparede" rigdom anvendes til - det går jo godt i såvel DK som Sverige. Især i Sverige går det godt, og avisen sætter vel blot en trumf på deres dokumentation ved at "printe" en liste. Hos Porsche Syd siger man, at salget i Sverige er 4 gange højere end index-tallet i Europa...
  • 8 months later...
Besvaret

Som flere har kommenteret .. det er da sygt at det overhovedet er lovligt at udgive sådan noget. Hvis der kom så meget som en ridse på min meget hypotetiske superbil, så ville jeg fa'me være den første der sagsøgte avisen for at lave en ønskeliste for biltyve! Det kræver jo trods alt at man har nummerpladen for at slå ejeren op, men med denne "dejlige" avis så skal man ikke engang forlade hjemmet før man skal på bræk!

Besvaret
Som flere har kommenteret .. det er da sygt at det overhovedet er lovligt at udgive sådan noget. Hvis der kom så meget som en ridse på min meget hypotetiske superbil, så ville jeg fa'me være den første der sagsøgte avisen for at lave en ønskeliste for biltyve! Det kræver jo trods alt at man har nummerpladen for at slå ejeren op, men med denne "dejlige" avis så skal man ikke engang forlade hjemmet før man skal på bræk!
svärt at komme på listen med en gammel saab 9000 hehe

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...