MC Manden Besvaret April 8, 2008 Rapporter Besvaret April 8, 2008 Endnu engang til alle jer, der bor i lejlighed her i Skåne og ikke tidligere har haft et nick, der hed Supermule: Beklager dybt! Bare rolig.. Jeg syntes bare det var lidt lidt sjovt du skrev sådan :D
Toft Besvaret April 9, 2008 Rapporter Besvaret April 9, 2008 Nice med alle de store huse folk har, spændende læsning Griner tråd i øvrigt, sjovt at læse 25 (nu 26) mere eller mindre useriøse/off topic indlæg i træk, i en tråd der handler om at det stadig er attraktivt at flytte til Skåne
CoolAIR Besvaret April 9, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret April 9, 2008 Griner tråd i øvrigt' date=' sjovt at læse 25 (nu 26) mere eller mindre useriøse/off topic indlæg i træk, i en tråd der handler om at det stadig er attraktivt at flytte til Skåne[/quote'] Ja. Det giver et rigtigt godt indtryk af alle os der har valgt at bruge debatten? Jeg vælger FRA fremover. Kan I ha' det godt!
Buddha Besvaret April 9, 2008 Rapporter Besvaret April 9, 2008 Hej hej.....Ja. Det giver et rigtigt godt indtryk af alle os der har valgt at bruge debatten? Jeg vælger FRA fremover. Kan I ha' det godt!
ulmus Besvaret April 10, 2008 Rapporter Besvaret April 10, 2008 Ja. Det giver et rigtigt godt indtryk af alle os der har valgt at bruge debatten? Jeg vælger FRA fremover. Kan I ha' det godt! Kommer du så også tilbage under andet navn??? Som f.eks. Palle og Brian.
MC Manden Besvaret April 10, 2008 Rapporter Besvaret April 10, 2008 Kommer du så også tilbage under andet navn??? Som f.eks. Palle og Brian. Kære søde ulmus, hvis du vidste hvorfor jeg ændrede navn SÅ KUNNE DU MÅSKE FLETTE NÆBBET !!! Snak med din søn, så kan du få at vide hvorfor....
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu