Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Endnu engang til alle jer, der bor i lejlighed her i Skåne og ikke tidligere har haft et nick, der hed Supermule: Beklager dybt!
Bare rolig.. Jeg syntes bare det var lidt lidt sjovt du skrev sådan :D
Besvaret

Nice med alle de store huse folk har, spændende læsning :rolleyes: Griner tråd i øvrigt, sjovt at læse 25 (nu 26) mere eller mindre useriøse/off topic indlæg i træk, i en tråd der handler om at det stadig er attraktivt at flytte til Skåne griner.gif

Besvaret
Griner tråd i øvrigt' date=' sjovt at læse 25 (nu 26) mere eller mindre useriøse/off topic indlæg i træk, i en tråd der handler om at det stadig er attraktivt at flytte til Skåne[/quote'] Ja. Det giver et rigtigt godt indtryk af alle os der har valgt at bruge debatten? Jeg vælger FRA fremover. Kan I ha' det godt!
Besvaret
Ja. Det giver et rigtigt godt indtryk af alle os der har valgt at bruge debatten? Jeg vælger FRA fremover. Kan I ha' det godt!
Kommer du så også tilbage under andet navn??? Som f.eks. Palle og Brian.:rolleye:
Besvaret
Kommer du så også tilbage under andet navn??? Som f.eks. Palle og Brian.:rolleye:
Kære søde ulmus, hvis du vidste hvorfor jeg ændrede navn SÅ KUNNE DU MÅSKE FLETTE NÆBBET !!! Snak med din søn, så kan du få at vide hvorfor....

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...