Toft Skrevet April 14, 2008 Rapporter Skrevet April 14, 2008 Ja, så kom dagen hvor sommerbilen blev påställt, og det fejrede jeg kl 7 i morges med at køre bilen ud til mine helt specielle venner hos Förenade Bil.. De havde sørme et hængeparti som de ikke fik fixet i første forsøg (surprise), inden bilen blev avställt for vinteren.... Nåh, men der er da for nylig sat et skilt op derude på vejen, at i år 2009, så åbner Porsche Center Syd sin Malmö afdeling op, ved siden af BMW, Lexus og Peugeot. ...og det er sikkert "old news" for alle Porsche folk, men måske en eller anden der ikke kører i en til daglig kan bruge det til noget. I det mindste skal man ikke til Helsingborg mere end et års tid endnu, for at prøvekøre diverse :) Har også tit undret mig over Porsche ikke var repræsenteret her i Malmö, når nu deres produkter fylder godt på vejene i området :)
credde Besvaret April 14, 2008 Rapporter Besvaret April 14, 2008 Hov, det vidste jeg ikke. Lækkert nok, men man må så håbe, at servicen bliver ligeså god som i Helsingborg.
thomas_lund Besvaret April 14, 2008 Rapporter Besvaret April 14, 2008 Det er vist meningen, at ham Porsche manden som tidligere arbejdede ude på VW (og kunne stemple officielt) skal ned og køre værkstedet dernede. Han blev ansat i Helsingør. Det er meningen at de åbner i Malmö sammen med introduktionen af Panamera modellen.
dkrath Besvaret April 14, 2008 Rapporter Besvaret April 14, 2008 Sejt nok - så må vi håbe serviceniveauet bliver det samme og bedre endnu :th2:
Guest PeterK Besvaret April 14, 2008 Rapporter Besvaret April 14, 2008 Det er vist meningen, at ham Porsche manden som tidligere arbejdede ude på VW (og kunne stemple officielt) skal ned og køre værkstedet dernede. Han blev ansat i Helsingør. Det er meningen at de åbner i Malmö sammen med introduktionen af Panamera modellen. Jonny hedder han og herreflink
Plesner Besvaret April 14, 2008 Rapporter Besvaret April 14, 2008 Lexus åbnede officielt i lørdags derude...
dkrath Besvaret April 15, 2008 Rapporter Besvaret April 15, 2008 Lexus åbnede officielt i lørdags derude... Fedt nok! :th2: Håber det nye sted er stort nok til at rumme en god samling af deres nye modeller. I det gamle udstillingsvindue stod der jo max 3 biler, hvilket var en skam for sådan et mærke synes jeg. Jeg glæder mig til at se det derude - selvom mærket Lexus (Toyota) ikke siger mig så meget egentligt. Porsches åbning bliver dog enormt interessant!
Guest Mogens Besvaret April 20, 2008 Rapporter Besvaret April 20, 2008 Flink er ikke nok... Jonny hedder han og herreflink Meget muligt, men ka' han noget??
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu