Markowitch Skrevet April 20, 2008 Rapporter Skrevet April 20, 2008 Jeg er faldet over et pænt godt tilbud på et par sofaer i København og skal nu have dem transporteret til Malmö. Derfor vil jeg lige spørge om der nogen der har et par kubikmeter til overs i deres transporter inden for de næste 14 dage? Ellers modtages gode råd gerne - måske er det lige så billigt/mere fleksibelt bare at leje en varevogn i Malmø og lave en selvhenter? Hvad har I gjort i en lignende situation?
Gio Besvaret April 20, 2008 Rapporter Besvaret April 20, 2008 Sat op mod at leje en kassevogn selv, så er 3 x 34 ikke helt tosset. Når det er så kort tid det handler om, så burde det kunne gøres for (eller mindre af) prisen en lejevogn ville koste. Du slipper så bare for at hente, aflevere, og fedte med lejekontrakt osv. Evt. ring og hør de forskellige flyttefirmaer i området, om de har kørsler frem og tilbage imellem dk<->se i perioden. Ofte kører de med halvtomme vogne, og ville sikkert være interesserede i at lave lidt penge til kagekassen :)
larscph Besvaret April 20, 2008 Rapporter Besvaret April 20, 2008 Jeg har lige kigget lidt på det sammen... De her virker rimelig billige hvis du vil køre selv - www.eurorent.se: Priser Bilgrupp M Dygn Vecka Weekend Km-avgift Fria km/dygn Kort körsträcka 195:- 1.170:- 390:- 1:95 0 Normal körsträcka 340:- 2.040:- 680:- 1:- 100 Lång körsträcka 595:- 3.570:- 1.190:- 0:- Fria km Altså 340 kr per døgn på en hverdag inkl 100 km.. Herudover 1 kr per km. Bilen er en Hiace, Transporter eller lign. Hvis man kan skynde sig lidt har de endda en "Hyr korttid upp till 4 timmar för halva dygnskostnaden (gäller måndag-torsdag)." Det blev aktuelt for os fordi vi efter at have kigget lidt i Ikea Malmö fandt en supernice sofa vi skal have. Efter at have kigget prisen på Ikea.dk fandt vi tilmed ud af at den er 2.000 dkk billigere i Danmark. Så gider jeg godt hente ;)
Buddha Besvaret April 22, 2008 Rapporter Besvaret April 22, 2008 Jeg har en 8 kubikmeters cargo trailer på vej hjem til Sverige sidst i denne uge regner jeg med..... Stik mig lige en PM om jeg evt skal ha' dem med over.....
Lasse Besvaret April 22, 2008 Rapporter Besvaret April 22, 2008 Hvis det skal være billigt, er der jo altid: Lej-et-lig. også låne en brobis af en bekendt eller opret en til dig selv til formålet. Ellers lej hos avis eller en af de mindre private (de er somregel billigere). Held og lykke med transporten.
evelyn Besvaret May 14, 2008 Rapporter Besvaret May 14, 2008 Der er også www.hyrbilfor99.com Har brugt dem flere gange....
Marraffay Besvaret September 29, 2008 Rapporter Besvaret September 29, 2008 ...Der er tilfældigvis ikke en venlig sjæl der har lidt ekstra plads i sit køretøj til en 50" skærm afhentet fra Rødovre med slut adresse i Malmø i løbet af denne her uge ...?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu