Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa. faldt lige over de kameraer netto har til salg i denne uge. hvilken en af dem skal man vælge alle HP photosmart MZ67 R742 M737 jeg skal bare bruge den der menes at være bedst til husbehov. håber en kan hjælpe med dette :th2:

Besvaret

Umiddelbart, MZ67 (inkl. billedstabilisering - rar ting på et point & shoot-kamera) Jeg har dog ikke undersøgt specs på dem yderligere - kun kigget på kataloget.

Besvaret

ok men det er faktisk det billigste af dem og den der vejer mest+har kun 16mb med, jeg havde tænkt mig M737 og kun fordi det er det dyreste af dem, ikke nødvendigvis det bedste, for jeg ved ikke en skid om kameraer hihi :rolleye:

Besvaret
ok men det er faktisk det billigste af dem og den der vejer mest+har kun 16mb med' date=' jeg havde tænkt mig M737 og kun fordi det er det dyreste af dem, ikke nødvendigvis det bedste, for jeg ved ikke en skid om kameraer hihi :rolleye:[/quote']Så køb dog det ekstra SD-kort med til 99,- ;) - du kan alligevel ikke bruge de 16MB der er indbygget til en hujende fis *gg* ...og så koster alle kameraerne al´så 999,- Men du snakker jo nok om før-pris :rolleyes: Du kan også tage et kig på http://www.dpreview.com/reviews/specs/HP/
Besvaret

Min erfaring: HP Photosmart er et dårligt køb, uanset model. Det der udløser den holdning er sammenligning med Canon Powershot 560 af følgende funktioner: - Autofokus - Autofokus i mørke / ikke oplyste rum - Lagringstid til medie - irriterende langsom (her kan mediet også spille en rolle, der er faktisk forskellig hurtighed ved de forskellige medier) - Optisk zoom er for lysfølsom, dvs at detaljerne kommer ikke til sin ret Jeg ville hellere lægge pengene på et Canon Powershot 470 (hos Kamerahuset til DKR 880,-). Det har godt nok kun 3,4 x optisk zoom, men en nyere billedprocesser som giver gode farver. Vælger du dog at købe en af de 3 HP modeller, så peger jeg også på MZ67, men af en helt anden årsag, nemlig 6 x optisk zoom. Fordelen ved at have 6 x optisk zoom i forhold til de normale 3 x skal opleves. Der er en verden til forskel ved et kamera, hvor du "kan komme tæt på på afstand" og især til husbrug. Det at kunne tage et situationsfoto uden at forstyrre objektet er guld værd. Børn er børn på billederne og ikke opstillede motiver. Prøv det ! Men Gio har også ret: Billedstabilisering er en rigtig god ting !

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...