Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Findes der sådan noget? altså' date=' så man er sikker på at börnene kommer på samme dagis? (men ikke nödvendigvis samme afdeling)?[/quote'] Tvivler, har aldrig hørt om det
Besvaret

Syskon-förtur ... det har vi i Skurup kommune på skolerne. Så når nu min datter går på en skole, så har mit andet barn fortrin til den skole, såfremt vi søger den til ham, når han bliver gammel nok. Det tror jeg nok også vi har til dagis, men jeg ved det ikke og det har ikke været relevant for os at undersøge.

Besvaret

Hmmmm - igen må det så være forskelligt kommune til kommune - Her i Skivarp har vi i al fald syskonförtur, som det hedder noget i stilen af. Men igen det hele afhænger vel af hvor stor tiløkningen på dagisset er, og hvornår man søger.

• 2 weeks later...
Besvaret
nej tyvärr' date=' finns ej ,man fr nog vara glad om man får dagis som ligger i närheten av varandra[/quote'] ja, det må man så väre - vi har lige fået plads til den yngste endnu längere väk!!! ARGH!!! Og der skal svares inden på lördag! Det er en frist på 4 dage! Har snakket med dem, og de siger, at hvis vi takker nej, er der ventetid på endnu 4 mdr! Det er måske sådan, at de klarer deres gränse på 4 mdr! er der forresten nogen, som ved, at hvis jeg indgiver en överflytnings-anmälan om et par uger, gälder de 4 mdr ventetid så fra anmälans dato eller fra han rent faktisk begynder på det andet dagis?
  • 1 month later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...