Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har brug for en website vedr. mit road racing team, men har ikke længere værktøjerne til at lave sådan en side. Grafiken skal være enkel og jeg har en ide om designet. Det er desværre ikke noget jeg kan betale de store summer for, så derfor er tilbud om gratis website og betaling af hosting ikke interessant (de koster typisk 250-500kr per måned og det er mere end jeg vil betale)... Alternativt... Nogle der har Frontpage (eneste program jeg kender) og som jeg må installere på min pc ?

Besvaret

Jeg tor den nemmeste måde, er at give sig i kast med wordpress f.eks hos www.one.com .. så får i en blog lignende hjemmeside, hvor brugere selv kan skrive indlæg og uploade billeder m.m. .. det er ret nemt og lige til at gå til.. se evt. mere her http://wordpress.dk/om/

Besvaret
Jo tak' date=' det er fint...men, mangler jo li'som noget at uploade :D[/quote'] Har du ikke billederne selv da? her lægger du billederne ind på samme måde som her på debatten...
Besvaret

Du skulle nok overveje om der kunne være noget navnebeskyttelse involveret når der står noget med TNT....... Det er et stort kurérfirma og det kunne være de ikke var så villige til at dele navn. Så jeg ville høre dem ad og få det på skrift inden jeg købte noget domænenavn.

Nu er det ju ikke kun billeder... Det skal være en website med egen URL... Noget ala www.tntroadracing.com TNT = Team Nong Toy
Besvaret
Du skulle nok overveje om der kunne være noget navnebeskyttelse involveret når der står noget med TNT....... Det er et stort kurérfirma og det kunne være de ikke var så villige til at dele navn. Så jeg ville høre dem ad og få det på skrift inden jeg købte noget domænenavn.
Der findes flere teams som hedder noget med TNT Det har jeg ingen problemer med http://www.google.com/search?hl=da&q=tnt+racing&lr=
Besvaret
Næppe aktuelt når det ikke har noget med forretningen at gøre.. en gruppe der hedder tntracing kommer nok aldrig i direkte clinch med et fragtfirma ... men MC manden, jeg kan varmt anbefale dig wordpress .. det er nemt at gå til og one.com tilbyder billig hosting med et par gb diskplads, så der er nok plads til billeder .. den nye wordpress version har også indbygget galleri så det er nemt at dele billeder med andre. Plus man kan lave kalender med events og være interaktiv med brugerne osv osv, det er meget let at gå til og super nemt at administrere og kræver ikke den store kendskab til hverken teknisk administration af webservere eller kendskab til hjemmeside programering osv.
Besvaret
De har jo selv ellers også bare hugget navnet - Trinitrotoluene (C6H2(NO2)3CH3) ;) Selv forbinder jeg nu mest navnet med et glimrende AC DC album fra 1975 :D
Besvaret
Selv forbinder jeg nu mest navnet med et glimrende AC DC album fra 1975 :D
Det er jo heller ikke helt skidt... Det sjove var jo netop at finde på sådan en forkortelse.... Nong Toy er thai og betyder "lille legetøj"... Jeg kører jo kun på en 600cc :D På thai er "9" et "heldigt nummer"... ) udtales gao.... og gao betyder endvidere good luck. Så kan man måske regne ud hvor heldigt 99 er ? :)
Besvaret
Et lille hurtigt forsøg... Det har vel taget nogle timer ialt, og.. jeg vil gerne indrømme jeg ALDRIG tidligere har lavet en website... Nogle forslag/kommentar ?? http://tntroadracing.com/
Af et første forsøg så er det rigtig flot.. siden er nem og overskuelig..
Besvaret

Jeg kan lave hjemmeside! Hej, Jeg vil gerne være med til at udvikle jeres hjemmeside i flash. Min egen hjemmeside er her: www.topperwhopper.com Jeg er ikke super-hjemmeside-designer, men jeg kan så længe det ikker er vildt avanceret og kræver megen opdatering på hjemmesiden. skriv til topperwhopper@msn.com hvis I er interesserede. Jeg er ikke den hurtigste, da jeg skal tage hensyn til skole og arbejde. Det vil sige ca. 4 måneder.

Besvaret

Hey... er der nogle af jer der er lidt bedre til One end jeg er ? Hvordan opretter jeg en blog uden at lægge den på /index.html ? Jeg vil jo gerne lægge den ind som en slags gæstebog, da jeg ellers ikke kan se hvordan jeg opretter en sådan

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...