Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej allesammen.. Er ved at udfylde min selvangivelse.. men er ikke helt inde i det at skulle regne min befordring ud.. Jeg pendler i tog hver dag fra sverige til danmark og rejser i alt 76.98 km om dagen.. 210 dage om året.. Nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg regner det ud.. så jeg kan få skrevet det på min selvangivelse! På forhånd tak :)

Besvaret
Hej allesammen.. Er ved at udfylde min selvangivelse.. men er ikke helt inde i det at skulle regne min befordring ud.. Jeg pendler i tog hver dag fra sverige til danmark og rejser i alt 76.98 km om dagen.. 210 dage om året.. Nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg regner det ud.. så jeg kan få skrevet det på min selvangivelse! På forhånd tak :)
Det kan du da selv gøre på skats hjemmeside under befordring:th2:
Besvaret
77 km minus 24, altså 53 kilometer ganget med 1,78 = 94,34 plus det særlige brofradrag på 16 kroner ialt 110,34 ganget med antal arbejdsdage 210 = 23.171. :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...