Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

TV 2 lukker radioen TV 2 Radio bliver lukket og overtaget af SBS, der allerede nu driver radiostationen The Voice og tv-stationerne Kanal 4 og Kanal 5. Medarbejderne orienteres i eftermiddag TV 2 sælger den underskudsgivende radiostation TV 2 Radio til SBS. Ekstra Bladet erfarer, at bestyrelsen for TV 2 i disse timer mødes og træffer beslutningen, mens medarbejderne først i klokken 13.30 får besked. Først derefter får pressen den officielle orientering Ifølge Ekstra Bladets oplysninger overtager SBS driften allerede om to dage, men TV 2 vil frem til 1/7 levere nyheder til stationen. Der er formuleret et 'letter of intent', hvori det formuleres, at SBS kan købe nyheder af TV2. Det er ukendt, hvad TV 2 får for at overdrage sendetilladelsen til SBS, men TV-stationen vil uden tvivl være glad for at slippe af med radioen, der stod for en stor del af underskuddet i 2007 på næsten en kvart milliard - helt præcis 213 millioner kroner. Ekstra Bladet erfarer, at TV2 de to næste måneder vil levere nyheder til morgenfladen på radioen. Klokken 12 skal TV 2 News stå for frokostnyheder, mens eftermiddagsfladen fyldes af musik og underholdning. http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1000986.ece

Besvaret

Skulle du ikke overveje at lave en pressemeddelseshjemmeside, jeg mener du sender jo næsten alle pressemeddelser ud på sunddebatten :-)

Besvaret
Nej da....Det lader jeg Reuters om.....:laugh: Det er da vigtigt for folk, når en landsdækkende radiostation lukker. Jo ikke alle der kan li' Voice...:D
hehe nej det er rigtig nok.. jeg hører skam heller ikke The Voice eller Tv2 Radio for den sags skyld.. jeg tænkte bare mere du er jo hurtig på aftrækkeren både på eb.dk, bt.dk sydsvenskeren - så det kunne da være et lille hobby projekt ;) .. jeg håber da folk får deres nyheder fra flere kilder end blot lige sunddebatten .. men jo det kan selvf. være jeg tager fejl, det er set før =)
Besvaret

Jeg har ikke tid til hobbies lige nu..... Skal jo være far igen her til juli og vi er igang med at renovere med nyt fra inderst til yderst herhjemme.... Så det er kun de vigtige ting der bliver prioriteret pt.....:D Såsom Rikke, Firma, Sunddebat, vagcars osv......;)

hehe nej det er rigtig nok.. jeg hører skam heller ikke The Voice eller Tv2 Radio for den sags skyld.. jeg tænkte bare mere du er jo hurtig på aftrækkeren både på eb.dk' date=' bt.dk sydsvenskeren - så det kunne da være et lille hobby projekt ;)[/quote']
Besvaret

nå ja det kan jeg godt se så.. tillykke med den lille .. ja så er der ikke meget tid =) du har jo også ca. 7 indlæg om dagen, så der er sikkert nok at se til med det også =)

Besvaret
Så det er kun de vigtige ting der bliver prioriteret pt.....:D Såsom Rikke, Firma, Sunddebat, vagcars osv......;)
Er du sindssyg du må være meget over Rikke og firmaet hvis det er prioriteret rækkefølge :scared:
Besvaret

Ja... :laugh: Men som gravid har hun frygtelig kløe i muffedissen......:lol: Skal jo også benytte chancen for indendørs skydning uden risiko....:love2:

Er du sindssyg du må være meget over Rikke og firmaet hvis det er prioriteret rækkefølge :scared:
Besvaret
Ja... :laugh: Men som gravid har hun frygtelig kløe i muffedissen......:lol: Skal jo også benytte chancen for indendørs skydning uden risiko....:love2:
Hvordan fjerner man de grumme billeder jeg har fået på min nethinde?? :eek:
Besvaret

Vælg enten Aben der spiller på bækner eller Æslet der drikker drink ved øen.. det ville jeg gøre ..

Besvaret
TV 2 lukker radioen TV 2 Radio bliver lukket og overtaget af SBS,
Hvordan kan den både blive lukket og overtaget af SBS ? Var det ikke en god nok nyhed at stationen blev solgt ? Den skulle lige lukkes også. Hvorfor skal TV2 blive ved med at levere nyheder til en lukket station ? Latterlige EB :sick:
Besvaret
Hvordan kan den både blive lukket og overtaget af SBS ? Var det ikke en god nok nyhed at stationen blev solgt ? Den skulle lige lukkes også. Hvorfor skal TV2 blive ved med at levere nyheder til en lukket station ? Latterlige EB :sick:
Tja et eller andet rigtigt i det er der da. For samtlige ansatte på TV2 radio og lidt løst andre steder er blevet fyret iflg. EB.dk og DR.dk Men er det ikke bare sende licensen SBS overtager og driver deres egen radio?
Besvaret
Tja et eller andet rigtigt i det er der da. For samtlige ansatte på TV2 radio og lidt løst andre steder er blevet fyret iflg. EB.dk og DR.dk Men er det ikke bare sende licensen SBS overtager og driver deres egen radio?
Det synes jeg ikke det lyder som om når man læser dette:
Ifølge Ekstra Bladets oplysninger overtager SBS driften allerede om to dage' date=' [/quote']
Besvaret
Måske er det bare frekvensen og licensen de overtager.......
De sagde i TV2 nyhederne at TV2 beholder sendetilladelsen, men SBS overtager driften, så TV2 hænger fortsat på public service forpligtelsen.
Besvaret

Pæle og søm - og tro ikke på alt EB skriver i deres "visdom" :rolleye:http://www.radionyt.com/artikel/default.asp?id=14940

TV 2 har i forbindelse med TV 2 Radio indgået en såkaldt hensigtserklæring om et samarbejde med SBS Broadcast Danmark A/S, der som sagt driver radiokanalerne The Voice og Radio City samt tv-kanalerne The Voice TV, Kanal 4 og Kanal 5. De to parter undersøger muligheden for at stifte et nyt, fælles radioselskab, hvor TV 2 vil være minoritetsaktionær og indskyde relevante aktiver og passiver samt programtilladelsen, mens SBS vil finansiere selskabets driftsaktiviteter og have det daglige ansvar. Parterne vil i de kommende måneder konkretisere grundlaget for samarbejdet. En endelig aftale mellem TV 2 og SBS vil være betinget af godkendelse af selskabernes respektive beslutningsorganer og af Radio- og tv-nævnet og relevante konkurrencemyndigheder, og indtil da kører TV 2 Radio videre.
Besvaret
Ikke desto mindre valgte TV2 Nyhederne samme ordlyd i deres 19-udsendelse. http://nyhederne.tv2.dk/video/index.php/nodeId-11373906.html (Klippet er dog ikke fra 19-udsendelsen) Men de er selvfølgelig også latterlige... :rolleye:
Besvaret
SBS får jo bare en frekvens mere til deres stationer.
Wrong...du ved ikke hvad du snakker om. Læs licitations-betingelserne for FM5, og du kan se hvilke forpligtelser der følger med.
Besvaret

Nej....det ved jeg ikke..... Jeg bliver holdt hen af diverse nyhedsmedier der siger at TV2 radio lukker og SBS får frekvensen..... FM5 licitations udbud er ikke noget jeg bedriver tiden med.....:)

Wrong...du ved ikke hvad du snakker om. Læs licitations-betingelserne for FM5, og du kan se hvilke forpligtelser der følger med.
Besvaret
FM5 licitations udbud er ikke noget jeg bedriver tiden med.....:)
Fair nok :p Men kort fortalt, så skal SBS nu sende 1000 timers nyheds, magasin og aktualitets-programmer hvert år, for ikke at komme i klemme hos Radio & TV-nævnet.
Besvaret

Jo men kan de ikke gøre det som de er nu???

Fair nok :p Men kort fortalt, så skal SBS nu sende 1000 timers nyheds, magasin og aktualitets-programmer hvert år, for ikke at komme i klemme hos Radio & TV-nævnet.
Besvaret
Jo men kan de ikke gøre det som de er nu???
Det afhænger af hvad de har tænkt sig at gøre på frekvenserne. De vil bruge de næste par måneder på at få det hele på plads. Indtil da, så kan det kun være gætterier her og derfra

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...