Marraffay Skrevet April 29, 2008 Rapporter Skrevet April 29, 2008 Topic siger det hele. Er der åbent eller lukket for butikkerne i SE på torsdag?
Guest PeterK Besvaret April 29, 2008 Rapporter Besvaret April 29, 2008 Topic siger det hele. Er der åbent eller lukket for butikkerne i SE på torsdag? Butikkerne på Västra Hamnen holder åbent inkl. vores børnetøjsbutik www.LuckyLittleMe.se:)
SanneJ Besvaret April 29, 2008 Rapporter Besvaret April 29, 2008 Topic siger det hele. Er der åbent eller lukket for butikkerne i SE på torsdag?Der er åbent, men visse butikker har specielle åbningstider på röde dage, som det bl.a. er d. 1/5:)
larsk Besvaret April 29, 2008 Rapporter Besvaret April 29, 2008 Og så MÅ jeg spørge Hvad er röde dage ?
Gio Besvaret April 29, 2008 Rapporter Besvaret April 29, 2008 Og så MÅ jeg spørge Hvad er röde dage ?Søn & helligdage :)
P.Hartmann Besvaret April 30, 2008 Rapporter Besvaret April 30, 2008 Topic siger det hele. Er der åbent eller lukket for butikkerne i SE på torsdag? gå dog ned og undersøg det... spørg dig lidt omkring imellem dine svenske naboer....
Kress & Betina Besvaret April 30, 2008 Rapporter Besvaret April 30, 2008 gå dog ned og undersøg det... spørg dig lidt omkring imellem dine svenske naboer.... Orr tak skal du ellers ha !! Der er en som er sur idag hva... ?? Der blir jo spurgt her, er der ikke fint nok ??
P.Hartmann Besvaret April 30, 2008 Rapporter Besvaret April 30, 2008 Orr tak skal du ellers ha !! Der er en som er sur idag hva... ?? Der blir jo spurgt her' date=' er der ikke fint nok ??[/quote'] Jeg er skam ikke sur....:),, mener nu bare at personen måske kunne få noget hår på køleren, ved selv at "prøve" at finde ud af det ..istedet for at spørge og spørge....( så et andet eks. med hvad (mil ) betød....hmmm..ja,,ja,....:D ..ok...det var nu bare det...aldrig sur..det er weekend..solen skinner..:)
Kress & Betina Besvaret April 30, 2008 Rapporter Besvaret April 30, 2008 Jeg er skam ikke sur....:)' date=', mener nu bare at personen måske kunne få noget hår på køleren, ved selv at "prøve" at finde ud af det ..istedet for at spørge og spørge....( så et andet eks. med hvad (mil ) betød....hmmm..ja,,ja,....:D ..ok...det var nu bare det...aldrig sur..det er weekend..solen skinner..:)[/quote'] Nåå... !! det var fordi der blev spurgt og spurgt, det kan jeg godt se nu, men jeg havde ikke lige set brugeren havde lavet mange "gengangere" i spørgsmål. Alle er glade og skal værer det, det smitter så forfærdeligt !! :D
Marraffay Besvaret April 30, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret April 30, 2008 "Brugeren" er forholdsvis ny i Sverige (2 uger gammel) og "brugeren" sover om dagen og arbejder om natten. "Brugeren" finder det ikke som passende adfærd at banke på sine naboers dør kl 3 om natten. "Brugeren" har endvidere brug for en ny bil snarest muligt, derfor spurgte "brugeren" de andre kloge "brugere" herinde. "Brugeren" kan såmænd godt selv "bruge" sit hoved, men som alle nok ved bliver der "brugt" en del andre regler her i det svenske end hjemme i DK. Og hvis andre kan stille dumme spørgsmål kan jeg vel også! Er det ikke også noget med der kun findes dummer svar? Og hvad så om jeg postede 3 spørgsmål i træk? Var det bedre at der var 24 timers mellemrum mellem hvert spørgsmål? I så fald, så lav lige en sticky note omkring denne regel... Anyways, der var også en anden bruger der ikke vidste hvad røde kalenderdage var. Var det ikke også et dumt spørgsmål? Eller hvad?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu