Janteploven Skrevet May 2, 2008 Rapporter Skrevet May 2, 2008 Hej jeg er ved at kigge på en båd og det ser ud til det ikke kan lade sig gøre at finde en havn med benzin i malmö og ogegn, jeg synes dog det virker noget besynderligt da de fleste "sjove" både ikke er monteret med en diesel motor( men måske tager jeg helt fejl) Derudover kigger jeg på feks Askeladden Z7 er her nogen der ved om det er noget der dur? Og hvem har ellers båd her på forummet? :)
polar Besvaret May 2, 2008 Rapporter Besvaret May 2, 2008 Prøv at kigge her. http://www.bensinpriser.nu/bat.php?o=&m=95&l=11&k=279
Janteploven Besvaret May 2, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 2, 2008 tak for linket, jeg har self set det og ved første øjekast ser det perfekt ud men når man dykker dybere ned i tingene så er der ingen af de havne der har adgang til benzin (med mindre det er noget helt nyt) der står feks at der er 500m eller 2 km til nærmeste når man går ind på den enkelte havn.
Kasper Besvaret May 2, 2008 Rapporter Besvaret May 2, 2008 Under Americas Cup tankede vi RIB'ene ved oljekajen i industrihavnen, der ligger en statoil der både har diesel og rigtigt brændstof (Læs:benzin).
Janteploven Besvaret May 2, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 2, 2008 Hej Kasper, Det lyder sgu fedt det må jeg prøve at kigge nærmere på! :D
Janteploven Besvaret May 2, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 2, 2008 Under Americas Cup tankede vi RIB'ene ved oljekajen i industrihavnen' date=' der ligger en statoil der både har diesel og rigtigt brændstof (Læs:benzin).[/quote'] er det den her tror du? http://www.statoil.se/FrontServlet?s=sdh&state=station_map&stat_id=21350 hov mit linker virker ikke som planlagt, men er det den der hedder "Statoil Malmö Spillepengen"?
Janteploven Besvaret May 5, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 5, 2008 Under Americas Cup tankede vi RIB'ene ved oljekajen i industrihavnen' date=' der ligger en statoil der både har diesel og rigtigt brændstof (Læs:benzin).[/quote'] jeg har prøvet at finde denne station uden held og skrev til statiol: Thanks for your e-mail I´m afraid that vi don´t have a marine gas-station i Malmö there it is possible to fill up your boat. Best regards Jimmy Segersten Kundservice Svenska Statoil AB www.statoil.se Gider du ikke skrive noget mere om denne station du kender? :)
Kasper Besvaret May 5, 2008 Rapporter Besvaret May 5, 2008 Ret sært, kan huske vi sejlede direkte til venstre når man kommer ind i havne indløbet og efter en lille lystbådehavn kommer der et sted hvor der ligger nogle bådvrag, der ligger tanken. Jeg skal ikke kunne sige om den er ejet af et privat firma. Og jeg er helt sikker på at vi ikke var kommet fra stedet, hvis de 2x120 hk havde fået traktorolie. Må burde kunne finde det, ved at køre derud i bil.
Janteploven Besvaret May 5, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 5, 2008 mange tak for opdateringen, Det står mig dog stadigt lidt uklart hvor det ca er, gider du prøve at finde hvor du husker det er på feks google maps: http://maps.google.com/maps?f=d&hl=en&geocode=&saddr=55.627245,12.996569&daddr=&mra=mi&mrsp=0&sz=15&sll=55.62569,12.995453&sspn=0.016452,0.04034&ie=UTF8&t=h&ll=55.622278,12.99202&spn=0.032907,0.080681&z=14 jeg har sat en grøn dims ind som du kan flytte dertil hvor du husker det så kan du sende mig koordinaterne? :) Koordinaterne opdateres der hvor der står Start Address..
Kasper Besvaret May 5, 2008 Rapporter Besvaret May 5, 2008 Haha det kort er så gammelt at der ligger dampskibe en havnen og dockan er faktisk et tørdok. Jeg finder et kort, markerer det og smider et link herinde.
Gio Besvaret May 5, 2008 Rapporter Besvaret May 5, 2008 Tip: Prøv Eniro.se´s Kartor. De har en del nyere materiale :D
Guest Mogens Besvaret May 5, 2008 Rapporter Besvaret May 5, 2008 Jow jow... Tip: Prøv Eniro.se´s Kartor. De har en del nyere materiale :D Billederne fra havnen er fra Torso-byggeperioden, men fed detaljeringsgrad da !
Gio Besvaret May 5, 2008 Rapporter Besvaret May 5, 2008 Billederne fra havnen er fra Torso-byggeperioden' date=' men fed detaljeringsgrad da ![/quote']Ok...må indrømme jeg ikke har "Eniro´et" rundt ude i dit område. Men ja, det er super kvalitet ellers :th2:
Janteploven Besvaret May 8, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 8, 2008 Jeg finder et kort' date=' markerer det og smider et link herinde.[/quote'] Lyder super, jeg venter med spænding ;)
Gio Besvaret July 20, 2008 Rapporter Besvaret July 20, 2008 Måske denne liste kan hjælpe - senest opdateret i går.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu