sof Skrevet May 9, 2008 Rapporter Skrevet May 9, 2008 Hej med jer!! Min lille dreng på 4 mdr er blevet syg tror jeg!! Han ligger sindsygt uroligt om natten og han græder HELT VILDT når jeg ammer ham.. Han ligger og gnider sine øre HELE tiden og sover næsten ikke om dagen!! Jeg var ved sundhedsplejersken igår, og hun kunne ikke se noget på hans øre, men hun sagde jeg skulle ringe til Vårdcentralen Granen, MEN der er jeg nr 12 i køen, og kan ikke vente så lang tid!! Er der en anden Vårdcentral i Malmö i kan anbefale???? Hilsen den MEGET trætte mor-sofie
SanneJ Besvaret May 9, 2008 Rapporter Besvaret May 9, 2008 Jeg kan måske ikke svare det mest opkvikkende, men de gange jeg har haft desperat brug for at komme til lägen, skulle jeg henvende mig til min egen vårdcentral (altså den vårdcentral du er blevet henvist til -det beror på hvor du bor), ingen anden vårdcentral ville ha mig, nok fordi de har rigeligt med folk i forvejen. Kan ikke sige 100% af det altid er sådan, og man kan jo også godt listes hos en anden, men det jeg vil frem til er, at du nok skal blive ved med at ringe for at komme igennem:o Held og lykke!
sof Besvaret May 9, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 9, 2008 ok... tak:( Jeg tilhøre Oxie Vådcentral, men den er lukket!! SMART!!!
Søssan Besvaret May 9, 2008 Rapporter Besvaret May 9, 2008 Hmmm... Jeg mener at have hørt noget med at så små børn skal på barnakutten?! Er dog ikke ikke helt sikker, men det må kunne læses på hjemmesiden for din vårdcentral. Måske nogen andre kan byde ind??!
thsk Besvaret May 9, 2008 Rapporter Besvaret May 9, 2008 Man kan godt henvende sig direkte til Barnakuten pr. telefon, eller ringe til "Sjukvårdsupplysningen" tel nr. 1177 (Dögnet runt). Det kan faktiskt väre nemmere att ringe 1177 og lade dem tage kontakt med Barnakuten (der er ALLTID lang telefonkö) hvis der er brug for det.
ulmus Besvaret May 9, 2008 Rapporter Besvaret May 9, 2008 Jeg ville ikke vente, men derimod køre direkte til vårdcentralen og blive siddende, til nogen ville kigge på mit lille syge barn. Det er altfor dårligt, at man ikke kan komme til med det samme. når barnet er dårligt.
sof Besvaret May 9, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 9, 2008 Så er jeg tilbage efter personlig hendvendelse på vårdcentralen!! JEG BLEV SKU SENDT HJEM IGEN!!! Man SKAL ringe og bestille tid!!! Sindsygt dårligt system!!! ØV..
hpn Besvaret May 9, 2008 Rapporter Besvaret May 9, 2008 Har de ikke "öppen mottagning" med en distriktssköterska? ellers barnakuten hvis barnet er under 6 mdr. Og ja, 1177 er min nye ven :D
sof Besvaret May 9, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 9, 2008 Hvis man nu har en dansk mobiltlf, hvordan ringer man så til det nr??? Kan man godt bare ringe og spørge hva der er galt med baby???
SanneJ Besvaret May 9, 2008 Rapporter Besvaret May 9, 2008 Hvis man nu har en dansk mobiltlf, hvordan ringer man så til det nr??? Kan man godt bare ringe og spørge hva der er galt med baby???Via google fra Sjukvårdrådgivningens hjemmeside: Befinner man sig utomlands och vill nå Sjukvårdsrådgivningen 1177 ska man ringa + 46 771 11 77 00.:)
sof Besvaret May 9, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 9, 2008 Tak Men de har lukket afdelingen!!! Pga strejke!! tror jeg hun sagde.. lidt svær og forstå!
hpn Besvaret May 9, 2008 Rapporter Besvaret May 9, 2008 hvis det stadigväk er der, kan du tage til Lund til deres barnakut. Jeg havde helt glemt, at de strejker!!!
skallstorp Besvaret May 9, 2008 Rapporter Besvaret May 9, 2008 Systemet Det lyder ikke så let. Men i Dk skal man faktisk også ringe i forvejen. God bedring med barnet. Så er jeg tilbage efter personlig hendvendelse på vårdcentralen!! JEG BLEV SKU SENDT HJEM IGEN!!! Man SKAL ringe og bestille tid!!! Sindsygt dårligt system!!! ØV..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu