macpack Skrevet May 10, 2008 Rapporter Skrevet May 10, 2008 Nogle der kender billige Jagt butikker, hvor jeg kan købe noget "gear".? Samt er der nogle som ved om ens jagttegn i danmark virker her i sverige, så jeg sagens kan købe billige partroner her ovre.?
Thomas Besvaret May 10, 2008 Rapporter Besvaret May 10, 2008 Dit jagttegn virker da i hele verden! Jeg købte patroner i den forretning der ligger ikke så langt fra folkets park på amiralsgatan... Og jeg har ikke jagttegn:th2: Og de er betydeligt billigere end i dk
Gio Besvaret May 10, 2008 Rapporter Besvaret May 10, 2008 Jeg købte patroner i den forretning der ligger ikke så langt fra folkets park på amiralsgatan...Dén biks er lukket.
macpack Besvaret May 11, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 11, 2008 Hmm andre butikker inærheden som i kender til.?
gammeldansk Besvaret May 11, 2008 Rapporter Besvaret May 11, 2008 Jeg kender ingen butikker i Malmø-området, men måske kan du bruge disse netbutikker: www.jaktprodukter.se www.jakto.se Hilsen fra det nordlige Skåne
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu