Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

For jer med hang til "elektronisk" musik, og som gerne vil være med på de nye sager - så tænkte jeg det ville være på sin plads at vide hvor man så skal kigge. Både for at kunne lytte en bid, men selvfølgelig også investere i nummeret...eller hvad man nu har tænkt sig at gøre (dét står for egen regning!) Ikke alle sites tilbyder smagsprøver! djdownload.com bangingtunes.com audiojelly.com beatport.com juno.co.uk 4djsonly.com discopiu.com Skal der shoppes dj-hardware - så er det klart dv247.com :thumbup:

• Svar 79
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Lige for at komme lidt on topic igen. Hele Clerks 2 albummet men især Talking Heads - (Nothing But) Flowers B.J. Thomas - Raindrops Keep Fallin' on My Head The Jackson 5 - ABC (Soundtracket indeholder også 2! King Diamond numre; Q. Lazzarus - Goodbye, Horses bedst kendt fra Silence of the Lambs; og Samantha Fox med Naughty Girls (Need Love Too) :D ) Søren Kragh Jacobsen - Kender du det (Mona Mona) Rammstein - Engel Offspring - Smash (hele albummet) Music Instructor - Hymn Fear Factory - Body Hammer Mia - Tanz der molekylen Semisonic - Chemistry Desperado OST - El Mariachi Fools Garden - Lemon Tree Temaet fra den danske Coca Cola reklame - Going Wild Don McLean - American Pie Poul Gross - Ride Forever Figgy Duff - Henry Martin hmm ... det blev sku en længere liste .. og der er mange flere .. jeg tror bare jeg stopper nu ;)

• 2 weeks later...
Besvaret

Nu nærmer weekenden sig og den står heldigvis i festens tegn og lur mig om jeg ikke får spillet en eller flere af de her sange : Ne-Yo - Closer (Stonebridge Club Remix) Axwell & Bob Sinclar feat. Ron Carroll - What A Wonderful World (Original Mix) Alanis Morissette - Underneath (John Dahlback Mix) / (Josh Harris Club Mix) Pussycat Dolls - When I Grow Up (Ralphi Rosario Club Vox) Erik Prydz - Slammin' (Axwell Remix) Erik Prydz - Call On Me (DJ DLG feat. Dave Armstrong & Redroche Remix) Liquid Nation feat. Andrea Britton - Breathe Life (Chriss Ortega & Thomas Gold Vocal Dub Mix) Fantastiske Sange!!! God Weekend!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...