kim51 Skrevet May 17, 2008 Rapporter Skrevet May 17, 2008 Skriv under her http://www.petitiononline.com/mod_perl/signed.cgi?nargis og send linket videre til dine venner og bekendte, lad dem vide at verden ikke vil finde sig i det mere.
EBL Besvaret May 17, 2008 Rapporter Besvaret May 17, 2008 Skriv under her http://www.petitiononline.com/mod_perl/signed.cgi?nargis og send linket videre til dine venner og bekendte, lad dem vide at verden ikke vil finde sig i det mere. Ja det skal nok løse problemet, små 8000 mere eller mindre anonyme internettilkendegivelser fra hele verdenen, så kan de lære det kan de !!! og skulle i komme op på en halv milliard underskrifter så ville det sikkert gøre en ligeså stor forskel ;) Min største medfølelse til det burmesiske folk, ....men underskriftsindsamlinger......ja sorry men de har sgu aldrig rigtigt rykket ved noget. I det her tilfælde er jeg nu hellere ikke så sikker på at en nødhjælp med magt er det smarteste, hvis det overhovedet er lade sig gøreligt.
kim51 Besvaret May 17, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 17, 2008 Der er ikke ret meget der hjælper derude, men at sidde med hænderne i skødet som du foreslår og ikke gøre noget, tja det kan vel slet ikke hjælpe nogen, kan det?
Thomas Besvaret May 17, 2008 Rapporter Besvaret May 17, 2008 Sådan noget er ikke andet end spam, og mener at jeg i forvejen betaler rigeligt i skat...
EBL Besvaret May 17, 2008 Rapporter Besvaret May 17, 2008 Der er ikke ret meget der hjælper derude' date=' men at sidde med hænderne i skødet som du foreslår og ikke gøre noget, tja det kan vel slet ikke hjælpe nogen, kan det?[/quote'] Jeg foreslår ikke bare at sidde med hænderne i skødet (skal du kritisere mig, så sørg lige for i det mindste at have styr på hvad jeg har sagt, så lang er tråden heller ikke endnu at det skulle være uoverkommeligt). Det jeg gør er at jeg kritisere tåbelige ligegyldige fjollede underskriftsindsamlinger som desværre er blevet meget populære og som i visse tilfælde skader mere end de gavner netop fordi de desværre får folk til, efter at de har plantet deres underskirft, at sætte sig med hænderne i skødet og bilde sig selv ind at nu har de gjort deres, og realiteten er at de (næsten) ikke har gjort en skid. Underskriftsindsamlinger er den lettest tænkelige letkøbte gode samvittighed :thumbdown
bananas Besvaret May 17, 2008 Rapporter Besvaret May 17, 2008 Min største medfølelse til det burmesiske folk' date=' ....men underskriftsindsamlinger......ja sorry men de har sgu aldrig rigtigt rykket ved noget. I det her tilfælde er jeg nu hellere ikke så sikker på at en nødhjælp med magt er det smarteste, hvis det overhovedet er lade sig gøreligt.[/quote'] Jeg er desværre ret enig her. Jeg er bange for at det eneste man får ud af at skrive under på forskellige underskriftsindsamlinger på nettet er, at man gør det nemmere for alle og enhver at tjekke ens holdinger til forskellige ting og sager ved en simpel Google søgning på ens navn. Det er vist ved at være en ganske almen brugt metode blandt HR-medarbejdere efterhånden. Lad os sige at man havde skrevet under på en underskriftsindsamling en gang i år 2000, om at man burde fjerne Sadam Hussein med magt - det var før Bush og de Neokonservative kom til i USA. Hvordan ville det se ud i dag, hvis det kom frem på ens google-search?
kim51 Besvaret May 17, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 17, 2008 Jamænd jeg føler da med dig Thomas, er absolut ikke sjovt at betale meget i skat, selv om jeg ikke rigtigt kan se hvad det har med sagen at gøre, mig bekendt koster det ikke noget at skrive under.
Thomas Besvaret May 17, 2008 Rapporter Besvaret May 17, 2008 Jamænd jeg føler da med dig Thomas' date=' er absolut ikke sjovt at betale meget i skat, selv om jeg ikke rigtigt kan se hvad det har med sagen at gøre, mig bekendt koster det ikke noget at skrive under.[/quote'] Dine skattepenge går til f.eks. hjælp til burma, og hvor de nu har brug for hjælp. Det er da klart at de skal have hjælp, men at det skulle hjælpe noget at jeg sætter en underskrift, tror jeg nu ikke på.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu