Lasse Skrevet May 19, 2008 Rapporter Skrevet May 19, 2008 http://www.globalpropertyguide.com/Europe/Sweden
Lasse Besvaret May 19, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 19, 2008 Samme site for DK http://www.globalpropertyguide.com/Europe/Denmark
bananas Besvaret May 19, 2008 Rapporter Besvaret May 19, 2008 Jeg synes nu at de er lidt bagefter med hensyn til de svenske boligpriser - de er på vej nedaf nu eller i hvert fald som minimum stagneret. Men ellers et glimrende site.
Lasse Besvaret May 19, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 19, 2008 Tallene er fra 2007. 2008 har vi set lidt fald i Sverige, og det fortsætter jo desværre nok. Men bananas, behøver du at "puste til korthuset"?, jeg troede at du bor på en af de dyre adresser i Malmö, så det er vel i din interesse at boligfesten fortsætter? ;)
Lasse Besvaret May 19, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 19, 2008 Ja Globalpropertyguide er et ret interessant site. Jeg gik selv i tanker om at lave noget lignende, men da det allerede fandtes, droppede jeg ideen
Buddha Besvaret May 19, 2008 Rapporter Besvaret May 19, 2008 Jeg kan da ikke se bostradsrättspriserne er stagneret herude....:D
Lasse Besvaret May 19, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 19, 2008 hvor jeg bor er de steget 10% siden sidste år samme tid.
Lasse Besvaret May 19, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 19, 2008 men det lader til at budrunderne går mere stille for sig nu, det kan jo være pga urigtige historier fra Lorry og andre medier om at danskerne flytter tilbage Jeg tror på at Malmö har stort potentiale. Priserne er ikke steget så meget sammenlignet med København. Men det kan godt være der kommer lidt bump på vejen..
Gio Besvaret May 19, 2008 Rapporter Besvaret May 19, 2008 men det lader til at budrunderne går mere stille for sig nu' date=' det kan jo være pga urigtige historier fra Lorry og andre medier om at danskerne flytter tilbage [/quote']Budrunder stagneret...jeg tvivler. Sidste hus jeg kiggede på (Blentarp/Sjöbo) havde fem med i bud-runden, ud af 15 spekulanter. Og det var endda ikke sat op med lokke-pris fra starten.
bananas Besvaret May 19, 2008 Rapporter Besvaret May 19, 2008 Men bananas, behøver du at "puste til korthuset"?, jeg troede at du bor på en af de dyre adresser i Malmö, så det er vel i din interesse at boligfesten fortsætter? ;) Hvis man skal foregive at være uvildig er man vel også nødt til at sige det man betragter som sandheden en gang imellem ;). Det betyder jo heller ikke rigtigt noget, når man ikke har interesse i at flytte lige med det samme. Men når ret skal være ret, må jeg vel nok tilføje at selvom trenden er nedafgående tror jeg slet ikke at vi kommer til at se et fald i samme størrelsesorden som i København. Og nogen af de seneste svenske tal kan endda vise små månedsstigninger - dog noget spredt fægtning.
claus Besvaret May 19, 2008 Rapporter Besvaret May 19, 2008 Priserne i Malmø , Gøteborg og Stockholm, er stigende på bostadsrätter ifølge en artikel i den svenske metroxpress for en lille uge siden.... små stigninger .. men stigninger...
Lasse Besvaret May 20, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 20, 2008 Budrunder stagneret...jeg tvivler. Sidste hus jeg kiggede på (Blentarp/Sjöbo) havde fem med i bud-runden' date=' ud af 15 spekulanter. Og det var endda ikke sat op med lokke-pris fra starten. [/quote'] Det er da ret vildt, det skånske fortsætter med at have succes hos de købeglade danskere :)
Lasse Besvaret May 20, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 20, 2008 Jeg synes nu at de er lidt bagefter med hensyn til de svenske boligpriser - de er på vej nedaf nu eller i hvert fald som minimum stagneret. Men ellers et glimrende site. Faldt over denne udtalelse: "Hur ser marknaden ut i dagsläget? - Det är stabilt. I storstadsområdena är det budgivning och gott om folk på visningarna, säger Per Johnler, vd på Fastighetsbyrån. - Marknaden är bra nu. Den var på toppen i maj till augusti förra året, priserna är lika bra nu, säger Jan Jägholm. " Kilde: http://www.e24.se/pengar24/bostad/bostadsmarknaden/artikel_463577.e24 Skal man tro det, er boligpriserne stigende.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu