Lasse Skrevet May 21, 2008 Rapporter Skrevet May 21, 2008 Hvordan foregår privat-bilkøb i Sverige, skal man lave en kontrakt? (nogen der har link eller lignende til en sådan?) Hvordan registerer man købet? Hvornår kan man begynde at køre i bilen efter en handel? Hvor ofte skal en bil besigtigese i Sverige og hvad koster det? Jeg er ny med bil i Sverige, og har sikkert en lang række andre spørgsmål, håber I vil besvare :)
SanneJ Besvaret May 21, 2008 Rapporter Besvaret May 21, 2008 Hvordan foregår privat-bilkøb i Sverige, skal man lave en kontrakt? (nogen der har link eller lignende til en sådan?) Hvordan registerer man købet? Hvornår kan man begynde at køre i bilen efter en handel? Hvor ofte skal en bil besigtigese i Sverige og hvad koster det? Jeg er ny med bil i Sverige, og har sikkert en lang række andre spørgsmål, håber I vil besvare :)www.vv.se der får du svar på meget af det:)
Lasse Besvaret May 21, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 21, 2008 tak for linket Sannej, du synes jo nok jeg er helt håbløs, men jeg fandt altså ikke svar på mine spørgsmål...
Thomas Besvaret May 21, 2008 Rapporter Besvaret May 21, 2008 Lasse Du har en PM Er svarene hemmelige da:rolleye:
Lasse Besvaret May 22, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 22, 2008 hvordan fungerer "gamet" mht forsikringer og skat. Ifølge sælger koster denne KUN (cirka) 750 sek pr år i skat!! Det lyder da helt vildt billigt, kan det passe? Og hvordan fastsættes skatten, efter alder eller størelse på bilen? http://www.blocket.se/vi/16276609.htm Jeg er på udkig efter den billigste og mest driftsikre løsning. har haft kørekort i 11 år, så regner med at få en forholdsvis billig forsikring.
Lasse Besvaret May 22, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 22, 2008 evt købe en ultra billig bil og derfor KUN en ansvarsforsikring og ingen kasko. Hvad kan jeg komme ned på i forsikring, og hvilket selskab anbefales?
andersen Besvaret May 22, 2008 Rapporter Besvaret May 22, 2008 evt købe en ultra billig bil og derfor KUN en ansvarsforsikring og ingen kasko. Hvad kan jeg komme ned på i forsikring, og hvilket selskab anbefales? Har du læst denne sticky tråd? http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=3271
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu