Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hvordan foregår privat-bilkøb i Sverige, skal man lave en kontrakt? (nogen der har link eller lignende til en sådan?) Hvordan registerer man købet? Hvornår kan man begynde at køre i bilen efter en handel? Hvor ofte skal en bil besigtigese i Sverige og hvad koster det? Jeg er ny med bil i Sverige, og har sikkert en lang række andre spørgsmål, håber I vil besvare :)

Besvaret
Hvordan foregår privat-bilkøb i Sverige, skal man lave en kontrakt? (nogen der har link eller lignende til en sådan?) Hvordan registerer man købet? Hvornår kan man begynde at køre i bilen efter en handel? Hvor ofte skal en bil besigtigese i Sverige og hvad koster det? Jeg er ny med bil i Sverige, og har sikkert en lang række andre spørgsmål, håber I vil besvare :)
www.vv.se der får du svar på meget af det:)
Besvaret

hvordan fungerer "gamet" mht forsikringer og skat. Ifølge sælger koster denne KUN (cirka) 750 sek pr år i skat!! Det lyder da helt vildt billigt, kan det passe? Og hvordan fastsættes skatten, efter alder eller størelse på bilen? http://www.blocket.se/vi/16276609.htm Jeg er på udkig efter den billigste og mest driftsikre løsning. har haft kørekort i 11 år, så regner med at få en forholdsvis billig forsikring.

Besvaret

evt købe en ultra billig bil og derfor KUN en ansvarsforsikring og ingen kasko. Hvad kan jeg komme ned på i forsikring, og hvilket selskab anbefales?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...