emre Skrevet May 25, 2008 Rapporter Skrevet May 25, 2008 hejsa, mit trådløs internet fungerede udemærket indtil i eftermiddags men lige pludslig virker min belkin trådløs router ikke.når jeg trækker kabel fra routeren til min bærbar virker det.min belkin trådløs router forbinder med zykel router. nogen der kan hjælpe?
Carwash Besvaret May 25, 2008 Rapporter Besvaret May 25, 2008 hejsa, mit trådløs internet fungerede udemærket indtil i eftermiddags men lige pludslig virker min belkin trådløs router ikke.når jeg trækker kabel fra routeren til min bærbar virker det.min belkin trådløs router forbinder med zykel router. nogen der kan hjælpe? hvordan virker ikke? har du prøvet at tager strømmen fra den og venter i 15 sekunder og sætte strøm til igen?? Reset plejer hjælpe også.
emre Besvaret May 25, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 25, 2008 hvordan virker ikke? har du prøvet at tager strømmen fra den og venter i 15 sekunder og sætte strøm til igen?? Reset plejer hjælpe også. jeg vil prøve som du siger. skal jeg reset min tråløs router eller min standart router?
Gio Besvaret May 25, 2008 Rapporter Besvaret May 25, 2008 To routere efter hinanden? Det er næsten at bede om problemer, medmindre man ved hvad man laver ;)
Guest Mogens Besvaret May 25, 2008 Rapporter Besvaret May 25, 2008 Kender det... mit trådløs internet fungerede udemærket indtil i eftermiddags men lige pludslig virker min belkin trådløs router ikke. Når jeg trækker kabel fra routeren til min bærbar virker det. Min belkin trådløs router forbinder med zykel router. Har fuldstændig samme problem - fra tid til anden finder laptoppen det trådløse net, men det virker overvejende ikke. Computeren kan hitte andre trådløse net i nærheden, men mit eget net er væk
Carwash Besvaret May 25, 2008 Rapporter Besvaret May 25, 2008 jeg vil prøve som du siger. skal jeg reset min tråløs router eller min standart router? din trådløs router, som Gio skriver, ja nemlig to router efter hinanden er lige med problem, og hvis alt muligt sikkerheden er enablet i dem så får man nok at se til...
emre Besvaret May 25, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 25, 2008 hvordan virker ikke? har du prøvet at tager strømmen fra den og venter i 15 sekunder og sætte strøm til igen?? Reset plejer hjælpe også. To routere efter hinanden? Det er næsten at bede om problemer' date= medmindre man ved hvad man laver ;) indtil pt har jeg aldrig haft problemer..hvis det ikke virker får el giganten den igen.prøver lige at reset den
Gio Besvaret May 25, 2008 Rapporter Besvaret May 25, 2008 Start med at slukke dem begge. Tænd så den router der sidder nærmest din ADSL - vent 60 sekunder - tænd så din sekundære router.
emre Besvaret May 25, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 25, 2008 Start med at slukke dem begge. Tænd så den router der sidder nærmest din ADSL - vent 60 sekunder - tænd så din sekundære router. TAK GIO DU ER EN GUD PÅ DENNE OMRÅDE:):)
Gio Besvaret May 25, 2008 Rapporter Besvaret May 25, 2008 TAK GIO DU ER EN GUD PÅ DENNE OMRÅDE:):)Skal jeg tolke dét som "success"? :D
emre Besvaret May 25, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 25, 2008 Skal jeg tolke dét som "success"? :D ja du er altid successfuld mand jo;) selvom om man jeg er flyttede til danmark følger jeg dagligt med på forummet men synes hjemmesiden starter sent op når man går ind på sunddebat. tak for de gode råd i har givet mig..:):)
emre Besvaret May 25, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 25, 2008 Skal jeg tolke dét som "success"? :D GIO kan du anbefale nogle hjemmesider hvor man kan scanne ens computer?den skal både scanne og fjerne eventuelle virus eller spyware? jeg kører avg men den siger aldrig at den finder noget:)
MC Manden Besvaret May 26, 2008 Rapporter Besvaret May 26, 2008 jeg kører avg men den siger aldrig at den finder noget:) Det kan jo være positivt...Det eneste jeg oplever med AVG er at min laptop bliver langsom når der scannes... Den har endnu heller aldrig fundet noget hos mig. Jeg har netop installeret Bullguard på min anden pc, og det ser ud som om det fungere... Bemærk lige at du skal køre alle scanningerne manuelt første gang, derefter virker det fint. Gratis i 2 måneder http://www.bullguard.com/dk.aspx
credde Besvaret May 26, 2008 Rapporter Besvaret May 26, 2008 GIO kan du anbefale nogle hjemmesider hvor man kan scanne ens computer?den skal både scanne og fjerne eventuelle virus eller spyware? jeg kører avg men den siger aldrig at den finder noget:) Spyware-scanner: http://www.safer-networking.org/en/spybotsd/index.html Super godt program
Gio Besvaret May 26, 2008 Rapporter Besvaret May 26, 2008 AVG er kommet i version 8, som indeholder både antivirus og antispyware. Stadig gratis for private brugere, medmindre man vælger at opgradere til en større version med flere muligheder.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu