Thyper Skrevet June 6, 2008 Rapporter Skrevet June 6, 2008 Der er en masse byggemarkeder omkring Svågertorp station når jeg kører forbi i bus. men det ligner mest havemøbler, byggematerialer og den slags. Jeg skal bruge nogle reoler til stuen, hvor er det bedst at handle ?
Rene Larsen Besvaret June 6, 2008 Rapporter Besvaret June 6, 2008 Der ligger en Ilva i samme område. De plejer at have alt muligt til hjemmet.
Lollikken Besvaret June 6, 2008 Rapporter Besvaret June 6, 2008 Der ligger en Ilva i samme område. De plejer at have alt muligt til hjemmet. Men Ilva plejer også at tage lidt mere for det end godt er :) Der ligger en IKEA hvis du tager 33'eren mod Ön ..mener jeg (kontroller lige inden du tager afsted :D)
Thyper Besvaret June 6, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 6, 2008 Men Ilva plejer også at tage lidt mere for det end godt er :) Der ligger en IKEA hvis du tager 33'eren mod Ön ..mener jeg (kontroller lige inden du tager afsted :D) Ligger IKEA efter Svågertorp med Ön ?
Rene Larsen Besvaret June 6, 2008 Rapporter Besvaret June 6, 2008 IKEA i Malmø ligger lidt nord for - mod Lund Välkommen! IKEA Malmö ligger på Bulltoftaområdet, inte så långt från Malmö centrum. Varuhuset är fyllt av inspiration och goda idéer för livet hemma. Välkommen ut och besök oss! Busslinjer buss: 6 buss: 33
Thyper Besvaret June 6, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 6, 2008 Men Ilva plejer også at tage lidt mere for det end godt er :) Der ligger en IKEA hvis du tager 33'eren mod Ön ..mener jeg (kontroller lige inden du tager afsted :D) IKEA Malmø ligger langt fra Svågertorp
Rene Larsen Besvaret June 6, 2008 Rapporter Besvaret June 6, 2008 Hvis det skal være ved Svågertorp station - eller området der omkring, vil jeg mene at Ilva er det bedste bud. Ellers skal du længere ind mod Malmø - eller forbi hvis du vil i IKEA.
Kim Andersen Besvaret June 6, 2008 Rapporter Besvaret June 6, 2008 Fine Fine møbler Her en møbel forretning som er god den har kun åben om lørdagen fra kl. 10.00 til 15.00 det er et rest lager med 1st klasse møbler Adr. er Sadelgatan ved Elisedal/Jägersro Det ligger på v/hånd når man køre ind på vejen ca. 200 m fremme
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu