Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Der er en masse byggemarkeder omkring Svågertorp station når jeg kører forbi i bus. men det ligner mest havemøbler, byggematerialer og den slags. Jeg skal bruge nogle reoler til stuen, hvor er det bedst at handle ?

Besvaret
Der ligger en Ilva i samme område. De plejer at have alt muligt til hjemmet.
Men Ilva plejer også at tage lidt mere for det end godt er :) Der ligger en IKEA hvis du tager 33'eren mod Ön ..mener jeg (kontroller lige inden du tager afsted :D)
Besvaret
Men Ilva plejer også at tage lidt mere for det end godt er :) Der ligger en IKEA hvis du tager 33'eren mod Ön ..mener jeg (kontroller lige inden du tager afsted :D)
Ligger IKEA efter Svågertorp med Ön ?
Besvaret

IKEA i Malmø ligger lidt nord for - mod Lund

Välkommen! IKEA Malmö ligger på Bulltoftaområdet, inte så långt från Malmö centrum. Varuhuset är fyllt av inspiration och goda idéer för livet hemma. Välkommen ut och besök oss! Busslinjer buss: 6 buss: 33
SE015_Malmo.gif
Besvaret
IKEA Malmø ligger langt fra Svågertorp
Besvaret

Fine Fine møbler Her en møbel forretning som er god den har kun åben om lørdagen fra kl. 10.00 til 15.00 det er et rest lager med 1st klasse møbler Adr. er Sadelgatan ved Elisedal/Jägersro Det ligger på v/hånd når man køre ind på vejen ca. 200 m fremme

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...