Thyper Skrevet June 6, 2008 Rapporter Skrevet June 6, 2008 Jeg bor i lejelejlighed, arbejder i Danmark, ingen bankkonto i Sverige. Jeg er folkbogført. Skal jeg lave selvangivelse ?
Rene Larsen Besvaret June 6, 2008 Rapporter Besvaret June 6, 2008 Ja, hvis du bor i SE skal du godkende en selvangivelse som sikkert en tom i dit tilfælde.
Thyper Besvaret June 6, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 6, 2008 Jeg er flyttet per 1 maj. Så er det først næste år det er aktuelt ? Sender de den til mig som i Danmark ?
Rene Larsen Besvaret June 6, 2008 Rapporter Besvaret June 6, 2008 Ja, det er først til næste år du ser den - og ja, den bliver sendt hjem til dig - og du kan også godkende selvangivelse på nettet når det er tid.
cbpwr Besvaret June 6, 2008 Rapporter Besvaret June 6, 2008 jeg har aldrig fået nogle svensk selvangivelse ? Har boet i .SE i 2-3 år nu. Men aldrig tjent en kr i landet.
Rene Larsen Besvaret June 6, 2008 Rapporter Besvaret June 6, 2008 jeg har aldrig fået nogle svensk selvangivelse ? Har boet i .SE i 2-3 år nu. Men aldrig tjent en kr i landet. Jeg har fået min tilsendt, de to år jeg har boet i SE - har kun renteudgifter, og nogle svenske renteindtægter (max. SEK 150), men det må åbenbart være nok til at de gider at sende til mig.
Gio Besvaret June 6, 2008 Rapporter Besvaret June 6, 2008 Uden lån og indtægter/udgifter i Sverige, så skal du nok ikke regne med at den dukker op. Jeg har set én svensk selvangivelse i min tid her (2003) - og det var efter jeg havde solgt min gamle lejlighed, og derefter skulle beskattes af overskuddet. Siden da har jeg ikke fået nogle. Jeg er dog sikker på billedet ændrer sig, når jeg flytter mine lån over til svenske piratos, og jeg derefter bliver lagfart´et :th2: (...i IT-kredse kunne dét udtryk altså godt bringe smil frem hist og hér :D)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu