Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Jeg har netop købt en Toshiba RD XS27KE i Elgiganten (på 14 dage prøve:-) ) Men jeg kan desværre ikke finde noget crack til at gøre den regionsfri. Har kigget på videohelp.com uden hjælp desværre. Findes der nogle forslag ude blandt jer? /Dennis

Besvaret
Hej Jeg har netop købt en Toshiba RD XS27KE i Elgiganten (på 14 dage prøve:-) ) Men jeg kan desværre ikke finde noget crack til at gøre den regionsfri. Har kigget på videohelp.com uden hjælp desværre. Findes der nogle forslag ude blandt jer? /Dennis
Hmmm jeg har søgt forgæves. Jeg ville returnere den og købe en anden i stedet. Evt her fra og ja de sender til Europa, også selv om de ikke reklamerer stort med det.
Besvaret

Vi köper alltid regionsfria, men man måste säga till INNAN man köper den, så kan de fixa det i butiken. Tydligen är det väldigt enkelt, någon ledning som klipps av eller liknande, men vilken ledning...? :) Vi köpte en en Digitalbox med DVD av- inspelning och det kostade 100:- att gör den regionsfri.

Besvaret
Vi köper alltid regionsfria' date=' men man måste säga till INNAN man köper den, så kan de fixa det i butiken. Tydligen är det väldigt enkelt, någon ledning som klipps av eller liknande, men [i']vilken ledning...? :) Vi köpte en en Digitalbox med DVD av- inspelning och det kostade 100:- att gör den regionsfri.
Grunden til at jeg ikke valgte en der var født regionsfri, er fordi jeg havde et gavekort til Elgiganten på 2300.- som jeg skulle have brugt. Hmm... gad vide om jeg kan få pengene hvis jeg nu benytter mig at returretten som de giver
Besvaret

jeps jeps..... Det var mere et eksempel, man skal næsten være uheldig hvis man ikke selv kan gøre den regionsfri...... Har selv gjort det ved min, samsung, panasonic og yamaha.... Mange radiobutikker tager penge for noget man selv kan klare på 2 minutter.

Besvaret
jeps jeps..... Det var mere et eksempel, man skal næsten være uheldig hvis man ikke selv kan gøre den regionsfri...... Har selv gjort det ved min, samsung, panasonic og yamaha.... Mange radiobutikker tager penge for noget man selv kan klare på 2 minutter.
Men denne findes netop ikke på videohelp. andre forslag til sider?
Besvaret

Nej det er sgu lidt svært at finde noget på den :sad: Nogen grund til at det lige skal være den toshiba ( udover at xs-serien skulle være nogle ganske udmærkede dvdoptagere ) :rolleyes: Sony, Pioneer, JVC eller Panasonic måske ?

Besvaret
Nej det er sgu lidt svært at finde noget på den :sad: Nogen grund til at det lige skal være den toshiba ( udover at xs-serien skulle være nogle ganske udmærkede dvdoptagere ) :rolleyes: Sony, Pioneer, JVC eller Panasonic måske ?
Nej ikke udover som jeg tidligere nævnte at jeg havde et gavekort til Elgiganten. Og deres udvalg er MEGET begrænset. Phillips skulle det i hvert fald ikke være da jeg kun har hørt dårligt om dem. Måske ender det med den Pioneer de har.. selv om den godt nok ligger over budgettet
Besvaret

Nå ja.. Der var noget der... Kan jo ikke både passe job og sunddebat ( men næsten ) :th2: Samsung måske ? http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenSE-Site/sv_SE/-/SEK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=p2Gz6oZKCO5SR0EjA9JBwx1h0000ycL3ns2Q?ProductID=V5PD4QFHCmYAAAEXXXBszdRF&CatalogCategoryID=57PD4QFHH_kAAAEO5bVZtSzA http://www.videohelp.com/dvdhacks/samsung-dvd-hr750/8272 Ellers kan det jo være de giver dig pengene retur i stedet for endnu et gavekort....... 7 - 9 - 13

Besvaret
Nå ja.. Der var noget der... Kan jo ikke både passe job og sunddebat ( men næsten ) :th2: Samsung måske ? http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenSE-Site/sv_SE/-/SEK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=p2Gz6oZKCO5SR0EjA9JBwx1h0000ycL3ns2Q?ProductID=V5PD4QFHCmYAAAEXXXBszdRF&CatalogCategoryID=57PD4QFHH_kAAAEO5bVZtSzA http://www.videohelp.com/dvdhacks/samsung-dvd-hr750/8272 Ellers kan det jo være de giver dig pengene retur i stedet for endnu et gavekort....... 7 - 9 - 13
Kender du noget til den? for det var klart et bud
Besvaret

Jeg har den.. eller min mor har den.. Den fungerer helt udemærket.. jeg har ikke noget at klage på den.. Men det er som sagt min mor der har den og anvender den.. Hun er en dame på snart pensionsalderen og hun kan finde ud af at bruge den :-) Kvaliteten er også helt udemærket..

Besvaret
Jeg har den.. eller min mor har den.. Den fungerer helt udemærket.. jeg har ikke noget at klage på den.. Men det er som sagt min mor der har den og anvender den.. Hun er en dame på snart pensionsalderen og hun kan finde ud af at bruge den :-) Kvaliteten er også helt udemærket..
Det lyder godt. Den går jeg efter så :-)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...