Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej, Efter over 2 år i Malmö flytter min kæreste og jeg tilbage til DK. Under vores ophold i det svenske her vi opdelt sagerne således at det har været min lejlighed (min kæreste har registreret fast bopæl her) hvorimod min kæreste har ejet bilen. Nu er min lejlighed solgt (med overtagelse i sep.) og på et tidspunkt skal bilen også sælges. Vi vil meget gerne lease en bil når vi kommer til DK. Denne proces kan tage op til en måned og man skal have dansk adresse for overhovedet at påbegynde en leasingaftale. Så derfor overvejer jeg at flytte min adresse til DK (co adresse hos noget familie) så snart som muligt, imens min kæreste beholder adressen her for ikke at skulle aflevere bilen. Kan I se nogen ulemper eller problemer med denne tilgang? Jeg er klar over at jeg ikke kan få noget kørselsfradrag for den periode jeg er har addresse i DK.

Besvaret
Kan I se nogen ulemper eller problemer med denne tilgang? Jeg er klar over at jeg ikke kan få noget kørselsfradrag for den periode jeg er har addresse i DK.
Du må heller ikke køre i den svenske bil længere, når du bor i DK - så fremover vil du skulle have din kærste som chauffør.
Besvaret
Du må heller ikke køre i den svenske bil længere' date=' når du bor i DK - så fremover vil du skulle have din kærste som chauffør.[/quote']Præcisering: 14 dage efter flytning til DK - og det er dét. Herefter står den på dansk bil, eller kæresten som chauffør i S-gryden :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...