dabp Besvaret June 17, 2008 Rapporter Besvaret June 17, 2008 Du skal bare hive to gange i dør håndtaget så åbner din dør. Det er en sikkerheds foranstaltning, som jeg faktisk mener er lovpligtigt i USA på nye biler, som jo er et kæmpe marked for BMW / Mini. Alle BMWer gør det også idag. Så jeg tror det bliver normalt i alle nye biler inden for kort tid. Det er også i Cayenner fra US ved jeg :) Pisse irriterende... Min kammerat forsøgte at bilde mig ind at det var for at forhindre carjackings, men jeg tror lidt det er en and... :D
Buddha Besvaret June 17, 2008 Rapporter Besvaret June 17, 2008 Det er det ikke.... min ML55'er har det std, men det er kodet væk fra Mercedes af.....:) Det er også i Cayenner fra US ved jeg :) Pisse irriterende... Min kammerat forsøgte at bilde mig ind at det var for at forhindre carjackings' date=' men jeg tror lidt det er en and... :D[/quote']
Michael Stilling Besvaret June 17, 2008 Rapporter Besvaret June 17, 2008 Det er også i Cayenner fra US ved jeg :) Pisse irriterende... Min kammerat forsøgte at bilde mig ind at det var for at forhindre carjackings' date=' men jeg tror lidt det er en and... :D[/quote'] Din kammerart har ret det er carjacking der er hovedformålet med løsningen, samtidig har det også en positiv effekt ved vidse kolitioner at dørene er låst, hvilke kan jeg ikke huske, men det gør bilen sikre. Jeg har vendet mig til det og synes faktisk ikke det er et problem, specielt ikke med mindre børn der piller ved ALT.
dkrath Besvaret June 17, 2008 Rapporter Besvaret June 17, 2008 Jeg har aldrig kørt i en bil der giver så mange positive tilkendegivelser som Minien, den gør folk glade, langt de fleste elsker den med det samme de ser en, den gir langt flere head turns end en Porsche f.eks. Men det er nu ikke det fede det er hele fornemmelsen af hele pakken. Siger manden der ikke ejer en Porsche...:th2:
Buddha Besvaret June 17, 2008 Rapporter Besvaret June 17, 2008 Ja eller en Lamborghini Gallardo LP560/4.......:D Siger manden der ikke ejer en Porsche...:th2:
JkMa Besvaret June 17, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 17, 2008 Nej, Audi kører jeg heller ikke mere:) Måske er det bare mig der har dårlig bilkarma:confused: Til info min er den Cooper S fra december 2003. Kørt 40.000 da jeg fik den sidste sommer, 63.000 nu. Ingen problemer overhovedet udover min lille lurige detalj... Støj i bilen er korrekt, primært vindstøj og dækstøj. Endda markant mere end andre biler i samme klasse. I mit tilfælde kompenseres det af et fint Harmon Kardon anlæg... Forrude, har jeg ikke haft problemer med...BMW æder vel forhåbentlig noget af den regning, når nu de kikser så meget med at finde fejlen?! Lige præcis hvad er det den gør/ikke gør, den elektroniske fejl?
Guest Trine Besvaret June 17, 2008 Rapporter Besvaret June 17, 2008 BMW æder vel forhåbentlig noget af den regning' date=' når nu de kikser så meget med at finde fejlen?! Lige præcis hvad er det den gør/ikke gør, den elektroniske fejl?[/quote'] Ja, det kan jeg godt blive enig med migselv om de burde...om ikke andet afregne en del af timerne brugt på fejlsøgning som intern uddannelse:) Hvad de selv synes er vist en anden sag. Afregningen er lidt ekstra kompliceret da den har været omkring BMW Sverige fordi det oprindelige værksted gav op efter 14 dage. De har regnet på det siden 2 juni... jeg har ikke travlt med at få vished...
Michael Stilling Besvaret June 17, 2008 Rapporter Besvaret June 17, 2008 Siger manden der ikke ejer en Porsche...:th2: Sorry Danny Men jeg nød til at skrive noget, Porsche var et godt valg fordi den og symbolicerer unikt design der har holdt sig gennem en menneske alder eller mere og så har jeg ofte holdt på tank stationer, færgelejer, m.m. hvor der har holdt bl.a. Porscher og endnu mere exotiske biler, men det er minien de stimler sammen om og det er mig de kommer over og taler med. Mange har jo haft en far en bedste far der har haft en af de klassiske eller også har de selv i deres unge dage. Det er endda i flere forskellige minier, så det er ikke en gang fordi nogen af dem har været specielt stylet, men næsten alle har positive erendringer om mini. Jeg har sågar måttet bede folk i KBH passere gaden og kigge på bilen fra fortorvet istedt, det er sjældent man oplever det hvis ikke man lige kommer i en eller anden super sjælden super kanon racer. Det er ikke så slemt mere, den nye Mini er ved at være så udbred nu også i DK, men mange kommer og slår en sluder af stadigvæk, nej hvor er den fin den Mascot siger de :th2:
dkrath Besvaret June 17, 2008 Rapporter Besvaret June 17, 2008 Sorry Danny Men jeg nød til at skrive noget, Porsche var et godt valg fordi den og symbolicerer unikt design der har holdt sig gennem en menneske alder eller mere og så har jeg ofte holdt på tank stationer, færgelejer, m.m. hvor der har holdt bl.a. Porscher og endnu mere exotiske biler, men det er minien de stimler sammen om og det er mig de kommer over og taler med. Mange har jo haft en far en bedste far der har haft en af de klassiske eller også har de selv i deres unge dage. Det er endda i flere forskellige minier, så det er ikke en gang fordi nogen af dem har været specielt stylet, men næsten alle har positive erendringer om mini. Jeg har sågar måttet bede folk i KBH passere gaden og kigge på bilen fra fortorvet istedt, det er sjældent man oplever det hvis ikke man lige kommer i en eller anden super sjælden super kanon racer. Det er ikke så slemt mere, den nye Mini er ved at være så udbred nu også i DK, men mange kommer og slår en sluder af stadigvæk, nej hvor er den fin den Mascot siger de :th2: Det er kanon når folk er sådan! Det er det jeg godt kan lide ved at eje en "specialbil". Folks positive reaktioner og kommentarer. F.eks. da jeg var i LeMans i sidste uge der smilede ALLE og folk tog billeder, thumbs up osv. og snakkede om bilen. I Danmark og Sverige er det dog desværre tit sådan at folk istedet råber "fars bil" og ridser den med nøglen...
Buddha Besvaret June 17, 2008 Rapporter Besvaret June 17, 2008 Jeg vil helst snige mig uset rundt i min bil...... Kan vældigt godt li at den ikke tiltrækker sig opmærksomhed...:) Det er kanon når folk er sådan! Det er det jeg godt kan lide ved at eje en "specialbil". Folks positive reaktioner og kommentarer. F.eks. da jeg var i LeMans i sidste uge der smilede ALLE og folk tog billeder' date=' thumbs up osv. og snakkede om bilen. I Danmark og Sverige er det dog desværre tit sådan at folk istedet råber "fars bil" og ridser den med nøglen...[/quote']
MC Manden Besvaret June 17, 2008 Rapporter Besvaret June 17, 2008 Jeg vil helst snige mig uset rundt i min bil...... Kan vældigt godt li at den ikke tiltrækker sig opmærksomhed...:) Bare rolig, der er nok heller ikke nogle der falder i svime over en starlet fra '88 Nej, seriøst.. Jeg er helt enig. Kan ikke rigtig se fidusen i det andet
JkMa Besvaret June 17, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 17, 2008 Du kan altså sagtens gå efter en 05er :-) bare den gir 170 HK :-) Vores kører 10 km/l rent i snit, men det er helt uden at tænke over det, den gik mellem 11-12 km/l på sin debut tur til Italien, med fuld oppakning og 2 voksne og 2 børn. Så jeg vil sige max. 12 tror jeg du skal regne med sådan i snit.Men hvis jeg ikke lige har papirene på en MCS, reg. første gang april 2005, er der så andre måder jeg kan finde ud af om det den med 170HK?! Eller måske véd du det?
Miriam Besvaret June 17, 2008 Rapporter Besvaret June 17, 2008 Men hvis jeg ikke lige har papirene på en MCS' date=' reg. første gang april 2005, er der så andre måder jeg kan finde ud af om det den med 170HK?! Eller måske véd du det?[/quote'] Hvis du har et reg nr på bilen, så kan jeg slå det op for dig :)
JkMa Besvaret June 17, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 17, 2008 Hvis du har et reg nr på bilen' date=' så kan jeg slå det op for dig :)[/quote']PM sendt :)
Michael Stilling Besvaret June 18, 2008 Rapporter Besvaret June 18, 2008 Men hvis jeg ikke lige har papirene på en MCS' date=' reg. første gang april 2005, er der så andre måder jeg kan finde ud af om det den med 170HK?! Eller måske véd du det?[/quote'] Man kan se det på stelnummeret, men jeg skal lige finde frem hvad der er hvad i det, men ellers sender du bare reg numre til Miriam så får du svar :-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu