MC Manden Skrevet June 16, 2008 Rapporter Skrevet June 16, 2008 Jeg har en lidt kedelig radio i min bil og vil gerne bytte den. Men, kan man det ? Den er uden display og bruger bilens computerdisplay og det skulle den jo gerne fortsætte med. Ligeledes er der fjernbetjening i rattet, den skal naturligvis også fortsætte med at virke. Hvilke modeller kan man evt. sætte i bilen ? (Opel Omega fra 1999)
Lollikken Besvaret June 16, 2008 Rapporter Besvaret June 16, 2008 Jeg har en lidt kedelig radio i min bil og vil gerne bytte den. Men, kan man det ? Den er uden display og bruger bilens computerdisplay og det skulle den jo gerne fortsætte med. Ligeledes er der fjernbetjening i rattet, den skal naturligvis også fortsætte med at virke. Hvilke modeller kan man evt. sætte i bilen ? (Opel Omega fra 1999) Ja hvis der er nogen der har erfaringer med dette så sig endeligt til :)
Leth Besvaret July 3, 2008 Rapporter Besvaret July 3, 2008 Det er en halvgammel tråd så jeg ved ikke om emnet stadig har relevans. Du kan sagtens skifte din radio med en anden. Du skal bare sørge for at din radio understøtter display out og ratkontakter. Desuden skal ser købes en adaptor som passer fra bilraioen til bilens orignale stik - mener vi gav omkring 800 for den. Men vi har en Sony med MP3 i Zafiraen og det fungerer fint både på rat og display...
MC Manden Besvaret July 3, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret July 3, 2008 Det er en halvgammel tråd så jeg ved ikke om emnet stadig har relevans. Du kan sagtens skifte din radio med en anden. Du skal bare sørge for at din radio understøtter display out og ratkontakter. Desuden skal ser købes en adaptor som passer fra bilraioen til bilens orignale stik - mener vi gav omkring 800 for den. Men vi har en Sony med MP3 i Zafiraen og det fungerer fint både på rat og display... Super.. jeg prøver at se hvad jeg kan få fat i :) ...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu