Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg ved ikke lige, hvad vedkommende i den sølvgrå MB E-klasse af nyere dato på danske plader var på her til eftermiddag kl. ca. 1650-1655. Lige før Skånegården (efter tolderne) overhaler vedkommende en køkkenblå Skoda Octavia udenom med forholdsvis stor fart. Det lyder jo ikke så farligt, hvis ikke det var fordi, at Skoda'en allerede kørte i overhalingsbanen :eek: Det kan godt være, at Skoda'en med bedstemor i ikke kørte så stærkt, men at overhale en bil, som allerede ligger i overhalingsbanen udenom er direkte livsfarligt og fuldstændig sindsygt. Ja det fløj med småsten og grus bagefter Mercedesen's manøvre. Gad vide om det var en Khat smugler, for de har jo bevist, at de ikke er de mest intelligente folk på denne jord.

Besvaret
Gad vide om det var en Khat smugler' date=' [b']for de har jo bevist, at de ikke er de mest intelligente folk på denne jord.
Ja man skulle tro de ligefrem var så intelligente at de tror på gud f11.gif
Besvaret

Det var ikke mig, meenn..... Jeg kan kun sige..... Keep right -------> :rolleyes: Øresundsbron kunne da godt tegne "små" pile på vejbanen, om at man skal trække til højre på motorvejen efter betalingsanlægget. Mange "turister" har efter betalingsanlægget travlt med: - lægge deres kreditkort på plads mens de kører - give konen kvitteringen - gemme deres brobizz - at holde øje med toldere og politi på parkeringen - und so weiter.... Måske kunne "turisterne", så få en lille opmærksom pil om at holde til højre. Dette er ikke en undskyldning for merceren..... bare en lille indskydelse om at holde til højre...

Besvaret

Nej det lyder ikke så smart. Men hvis personen i venstre kun kører 90-100 så overhaler jeg dog gerne indenom med de tilladte 110, hvilket vist så ikke kaldes en overhaling da jeg kører hvad jeg må.

Besvaret
Nej det lyder ikke så smart. Men hvis personen i venstre kun kører 90-100 så overhaler jeg dog gerne indenom med de tilladte 110' date=' hvilket vist så ikke kaldes en overhaling da jeg kører hvad jeg må.[/quote'] Det er grundlæggende forbudt at overhale indenom. Hvis der er tættere trafik (flere end 6 biler - mener jeg praksis er ) er det tilladt at lave en forbikørsel i indersporet.
Besvaret

indeom er vist lovligt i sverige men i dk kan det koste klip i kortet hvis ikke mere! Så dog en mere sindsyg billist på vej mod helsingør den anden dag. Ved 2 sportet motorvej, overhalede han først inden om, og derefter uden om, for derefter at trække ind i afkørselbane fordi han skulle af motorvejen. Så vidt jeg husker kom han så sent ind i afkørselbanen at han faktisk måtte overtræde fuldoptrukne linjer. Havde nok givet godt hvis der var en civil politibil som havde set det ;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...