windsor Skrevet June 17, 2008 Rapporter Skrevet June 17, 2008 Hej Alle Så lykkedes det mig langt om længe at få købt en bolig på den anden side af bæltet (den rigtige vil mange nok sige :) Jeg har fået købt mig en lejlighed i Almvik på Serenadgaten 14 og flytter der over den 1. august. Lidt om mig, jeg er 35 år, har 2 dejlige piger på 7 og 12 år, arbejder i Kbh med IT, Der er nok et par stykker af jer som stødt ind i mig i lockarp til et gokart løb :) Jeg er formand for amatør gokart ligaen www.kart4fun.dk. Håber at se høre mere til nogen af jer. Mvh Tonny
MC Manden Besvaret June 17, 2008 Rapporter Besvaret June 17, 2008 Der er nok et par stykker af jer som stødt ind i mig i lockarp til et gokart løb :) Jeg er formand for amatør gokart ligaen www.kart4fun.dk. Så kommer du altså ikke for sent næste gang vi skal køre på Lockard ? :D Velkommen til.... (PS. Vil hellere ha' en duel på 2 hjul)
windsor Besvaret June 17, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 17, 2008 nej det skulle nok være muligt at jeg kommer frem til tiden næste gang /Tonny
credde Besvaret June 17, 2008 Rapporter Besvaret June 17, 2008 Jammen Tonny, velkommen til Sverige og tillykke med lejlighedskøbet. Ja Palle, Lars og jeg havde det nu trods alt ret sjovt til sidste gokart løb på Lockarp :th2:
Lynge Besvaret June 18, 2008 Rapporter Besvaret June 18, 2008 Ja det er så mig der er Lars, og det var sku meget sjovt det løb der, om end du ikke var så nem at følge med:flov: Men velkommen til:th2: Jammen Tonny, velkommen til Sverige og tillykke med lejlighedskøbet. Ja Palle, Lars og jeg havde det nu trods alt ret sjovt til sidste gokart løb på Lockarp :th2:
Mortimer Besvaret June 20, 2008 Rapporter Besvaret June 20, 2008 Velkommen til, så er vi jo næsten naboer, bor selv i 23 på samme vej (vi er dog nok mange danske naboer på serenadgatan) Hvordan kommer man med til noget go-cart ? ;)
windsor Besvaret June 22, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 22, 2008 Ja, har også en foståelse af at vi er en del dansker i det område :) Vedr. Gokart kan du hoppe på vores hjemmeside og skrive til os, så finder vu ud af enten at sætte dig i kontakt med et hold som mangler kører eller også at du kommer med som reservekører. Mvh Tonny
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu