Buddha Skrevet June 20, 2008 Rapporter Skrevet June 20, 2008 Jeg har Adobe Premiere pro, men ikke tiden til at sætte mig ind i det..... Det skal være noget nemt med overgangseffekter og baggrundsmusik.... Jeg har moviemaker, men den crasher hvert andet øjeblik. Any suggestions???
Rene Larsen Besvaret June 20, 2008 Rapporter Besvaret June 20, 2008 Jeg har Adobe Premiere pro, men ikke tiden til at sætte mig ind i det..... Det skal være noget nemt med overgangseffekter og baggrundsmusik.... Jeg har moviemaker, men den crasher hvert andet øjeblik. Any suggestions??? Hvis jeg skal lave noget 'custom' video benytter jeg iMovie på min Mac :D
Buddha Besvaret June 20, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 20, 2008 Jeg glemte måske at precisere at det skal være på windows platformen......:D
Gio Besvaret June 20, 2008 Rapporter Besvaret June 20, 2008 Jeg har Adobe Premiere pro' date=' men ikke tiden til at sætte mig ind i det.....[/quote']Jeg forstår ikke at man investerer små 8-10.000,- sek i et program, for så bagefter ikke at sætte sig ind i det!? Nå, men...har du styr på at dine codecs og filtre ikke laver ballade i windows, og det er derfor du ryger på r**** hele tiden med WMM? På en Microsoft-platform, så vil jeg stadig anbefale Adobe Premiere Pro eller Vegas Pro (8). Af gratis alternativer...hmm, så plejer jeg at sige "brug Windows Movie Maker" ;) By the way...kørte du ikke med VM´s også af en eller anden grund? Så kunne du jo prøve en frisk XP-installation med CCCP eller K-Lite installeret. Går du stadig på nummeren, så lugter det af HW-defect´s :o
Buddha Besvaret June 21, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 21, 2008 Det er bare fordi jeg har Adobes CS3 Master Collection..... Jeg har ikke købt Premiere seperat... Jeg har Klite 3.90 inst og den går ned alligevel.... Men må vel lære Premiere at kende så...:( Jeg forstår ikke at man investerer små 8-10.000' date='- sek i et program, for så bagefter ikke at sætte sig ind i det!? Nå, men...har du styr på at dine codecs og filtre ikke laver ballade i windows, og det er derfor du ryger på r**** hele tiden med WMM? På en Microsoft-platform, så vil jeg stadig anbefale Adobe Premiere Pro eller Vegas Pro (8). Af gratis alternativer...hmm, så plejer jeg at sige "brug Windows Movie Maker" ;) By the way...kørte du ikke med VM´s også af en eller anden grund? Så kunne du jo prøve en frisk XP-installation med CCCP eller K-Lite installeret. Går du stadig på nummeren, så lugter det af HW-defect´s :o
Gio Besvaret June 21, 2008 Rapporter Besvaret June 21, 2008 Jeg har Klite 3.90 inst og den går ned alligevel....Basic, Standard eller Full? K-Lite indeholder jo, i Full-udgaven, voldsomt mange codecs - netop fordi denne er lavet til folk der har brug for at encode til perifære formater m.m. Min erfaring er at der meget let kan knække et codec eller mangle en dll...og så har du balladen. Derfor - K-Lite Standard....alternativt afinstallere hele pibekradset, og kyle CCCP på istedet.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu