cbpwr Skrevet June 21, 2008 Rapporter Skrevet June 21, 2008 Hejsa På vej til jobbet kørte jeg bag ved en lidt speciel Lastbil, den var mørkeblå og så lidt mere panseret ud end normalt, lignede lidt en kranvogn af en art. Men der var et Atom-symbol på den (Radioaktiv). Samt at jeg lagde mærke til det stod TULL på den. Hvad er det for en fætter ? Er den en mobil måler, for at checke for radioaktivt matriale ?
BS Besvaret June 21, 2008 Rapporter Besvaret June 21, 2008 Er det ikke den hvor den kan scanne lastbiler ved at den kører armen ud over danne en "port" som så kører over lastbilen. Mener der er noget radio aktivt materiale i scanings app.
cbpwr Besvaret June 21, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 21, 2008 kunne man forstille sig har aldrig set sådanne en før. Måske er der en trussel ude nu, hørte at usa opkøber atommatriale på det sorte marked for at det ikke skal falde i de forkerte hænder. Denne her så jeg ved helsingborg
Gio Besvaret June 21, 2008 Rapporter Besvaret June 21, 2008 kunne man forstille sig har aldrig set sådanne en før. Måske er der en trussel ude nu, hørte at usa opkøber atommatriale på det sorte marked for at det ikke skal falde i de forkerte hænder. Denne her så jeg ved helsingborgSom BS skriver, så er det deres røntgen-vogn til lastbiler o.l.
TDC Besvaret June 21, 2008 Rapporter Besvaret June 21, 2008 Er det den her du så ? Tullen röntgade lastbilar ARGHHH - du er for hurtig til mig
cbpwr Besvaret June 21, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 21, 2008 Lige nøjagtig sådanne en fætter
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu