Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Findes det uden at man betaler udenladstakst et sted ? Det ser ikke ud til at 3 har det ligesom deres telefonabonnement.
Jeg har et dansk 3 dataabonnement, og det virker fint i sverige. Samme pris/net på begge sider af broen. Låst mod roaming, så det er flat rate, eller no connection, ikke nogen grimme overraskelser. Jeg bruger det sammen med ericssons 3G router, og det spiller bare.
Besvaret
Der står sørme fri forbrug i Sverige på 3s hjemmeside. Det må jeg have overset.
Jeg har netop købt mig svensk 3-dataabonnement, og det virker fint både hjemme og rundt i DK - og koster mindre end et tilsvarende dansk...
Besvaret

hmm 199 sek er da en fin pris. Hvordan er det med 3 mobilt bredband og en almindelig wireless router ? Kan det sættes op på en eller anden kringlet måde :rolleyes: ? Andre pc´er og xbox´en skal jo også kunne komme på.....

Besvaret
hmm 199 sek er da en fin pris. Hvordan er det med 3 mobilt bredband og en almindelig wireless router ? Kan det sættes op på en eller anden kringlet måde :rolleyes: ? Andre pc´er og xbox´en skal jo også kunne komme på.....
Du kan købe en router med USB-stik, som kan snakke sammen med 3-modemmet. Alternativt, så kan du købe routere med inbygget SIM-holder, så det hele er samlet i denne. Mener faktisk 3 forhandler dem selv :)
  • 2 weeks later...
Besvaret

vil ikke fungere jeg har et 3 mobilbredbånd som jeg bruger i dk, men når jeg kommer over i Blekinge hvor jeg bor, så kan jeg ikke komme på nettet. Den siger fejl 619 og så blinker modemmet blåt. Nogen der har en ide om hvad jeg kan gøre?

Besvaret
Check løsningen fra Nordisk Mobiltelefon den styrer ok. Kører lige for tiden rundt med et mobilt hotspot i bilen. http://www.nordiskmobil.dk
og jeg kan fortælle, at 70 km nord for Lillehammer, 10 km ind og op i fjeldet i 900 m. højde har jeg haft den fineste internetforbindelse i samme selskab (abon. gælder i både S, N og DK). Så for folk som os, der jævnligt er i alle tre lande, er det perfekt.
Besvaret
Jeg har et dansk 3 dataabonnement' date=' og det virker fint i sverige. Samme pris/net på begge sider af broen. Låst mod roaming, så det er flat rate, eller no connection, ikke nogen grimme overraskelser.[/quote']

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...