Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

:confused:Skal sende en pakke med UPS, og vil gerne levere pakken til deres inlämningsplats her i Malmø. De henviser til adressen: Hangarvägen Fraktterminal 2, 230 32 Malmö. I følge eniro.se og de gule sider som kun viser deres tlf.nr., og malmo.se findes der ikke en Hangarvägen i Malmö kommune, der skulle vel tilfældigvis ikke være nogen af jer herinde som kender stedet og har været forbi der?

Besvaret
:confused:Skal sende en pakke med UPS, og vil gerne levere pakken til deres inlämningsplats her i Malmø. De henviser til adressen: Hangarvägen Fraktterminal 2, 230 32 Malmö. I følge eniro.se og de gule sider som kun viser deres tlf.nr., og malmo.se findes der ikke en Hangarvägen i Malmö kommune, der skulle vel tilfældigvis ikke være nogen af jer herinde som kender stedet og har været forbi der?
Hej, Vi havde samme problem, da vi skulle indlevere en pakke sidste sommer, så vi ringede til dem. De ligger i Sturup Lufthavn, og det er ganske nemt at finde. Håber det bare var en anelse hjælpsomt.
Besvaret
Hej, Vi havde samme problem, da vi skulle indlevere en pakke sidste sommer, så vi ringede til dem. De ligger i Sturup Lufthavn, og det er ganske nemt at finde. Håber det bare var en anelse hjælpsomt.
Ok, tak for hjælpen, så kan jeg bedre forstå adressen ikke findes i malmø by. Så man skal ud til lufthavnen, tak igen :th2:
Besvaret
Hej du, Hvis det er nemmere for dig i Malmö holder UPS til hér: http://www.hitta.se/SearchCombi.aspx?vad=&var=terminalgatan%2c+malm%f6 Bemærk dog, at jeg ikke husker hus nummeret, så det er med forbehold, gaden er dog den rette :-) Vi har netop selv afhentet en pakke dér. Anbefaler, at du bruger din GPS, da det er godt gemt af vejen :) Hilsen Vicksen
Tak, det vil jeg prøve at finde, det ligger trods alt lidt nærmere, tak :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...