M4rco Skrevet July 1, 2008 Rapporter Skrevet July 1, 2008 Hvor kan man købe "billigst" euro i DK? I hvilken bank? Hvor meget tager de i gebyr? Jeg vil max. give 50 dkk. i gebyr! Helst på Amager. Er kunde i Swedbank i DK men der kan man ikke...:thumbdown
Juff Besvaret July 2, 2008 Rapporter Besvaret July 2, 2008 Nordea tager 30 kr. når man ikke er kunde,,, http://www.nordea.dk/sitemod/moduler/main_dk/fordelskunde/prisskilt/index.asp?pid=40503&pricetag=fordelsprogram&strcorecontentarea=59
credde Besvaret July 2, 2008 Rapporter Besvaret July 2, 2008 Hvad med Forex eller X-Change www.forexvaluta.dk www.x-change.dk eller i Sverige: www.forex.se www.x-change.se Jeg har selv brugt Forex flere gange. De tager ikke noget gebyr (eller det vil sige, det ligger i vekselkursen). Men synes stadig det er billigere at veksle hos ovenstående end i banken selv uden bankens vekselgebyr.
CAC Besvaret July 2, 2008 Rapporter Besvaret July 2, 2008 Nordea tager 30 kr. når man ikke er kunde,,, http://www.nordea.dk/sitemod/moduler/main_dk/fordelskunde/prisskilt/index.asp?pid=40503&pricetag=fordelsprogram&strcorecontentarea=59 Jeg plejer at bruge Nordea i lufthavnen, men ved dog ikke om de er dyrere /billigere end andre steder, og det er rigtigt med de 30 kroner :th2:
dabp Besvaret July 2, 2008 Rapporter Besvaret July 2, 2008 Det typiske gebyr for at hæve i udlandet er 30 kr, så det kan man også bare vælge hvis man ikke gider bruge tid på at besøge banken og slæbe rundt på kontanter... Sådan gør jeg altid...
Scion Besvaret July 2, 2008 Rapporter Besvaret July 2, 2008 Det kommer jo meget an på hvor man skal hen, hvis det er et civiliseret land som tager kreditkort på hoteller og restauranter, det er jo begrænset hvor mange kontanter man skal have på sig, så vil jeg klart bare tage visa/mastercard med... de tager ganske vist en kursgevinst på 1.7% eller så, men det er altså peanuts. Visa tager typisk 30kr for at hæve kontanter og MC tager 50kr.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu