Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

hvor er det dog skønt at komme tilbage efter en periode på over en uge og så se at siden her stadig er præget med dårlig stemning. folk hakker og skælder jo på hinanden som var de en flok 14årige skolepiger der havde set sig lun på den samme fyr i klassen over. syntes godt nok det er trist at se at folk ikke kan have lov til at have en mening om tingende der er en smule ude i hampen uden denne bliver frestillet som enormt retarderet og nærmest truet med tæv blot fordi man vælger at stille et spørgsmålstegn ved emnet. :thumbdownhvad der er endnu mere trist er at man som moderator har set sig sur på nogen og nu opfører sig direkte uaccetabelt. hvis man skal komme med en advarsel til en bruger så sender man fanme en privat medeelse og evt får man kalret den beef man har med brugeren på behørig vis. :thumbdown så kom nu folkens ud og nyd solen se på naturen og få lidt frisk luft det hjælper faktisk på humøret. fortsat god skrivelyst til alle og forhåbentligt bliver stemningen lidt bedre.

Besvaret
hvor er det dog skønt at komme tilbage efter en periode på over en uge og så se at siden her stadig er præget med dårlig stemning. folk hakker og skælder jo på hinanden som var de en flok 14årige skolepiger der havde set sig lun på den samme fyr i klassen over. syntes godt nok det er trist at se at folk ikke kan have lov til at have en mening om tingende der er en smule ude i hampen uden denne bliver frestillet som enormt retarderet og nærmest truet med tæv blot fordi man vælger at stille et spørgsmålstegn ved emnet. :thumbdownhvad der er endnu mere trist er at man som moderator har set sig sur på nogen og nu opfører sig direkte uaccetabelt.
Hvad snakker du om:confused::confused: Jeg ved det godt, men kan ikke nikke genkendende til det -synes DU er ude i hampen;)
Besvaret

Jeg kunne godt lige tænke mig at høre hvordan du havde forventet at denne tråd skulle kunne hjælpe på det du anser for at være et problem? Tror du selv at et startindlæg fyldt med sure miner mod alle, og gammelt nag mod en moderator, skaber en 'tjuhaj hvor er det sjovt' stemning?

Besvaret

jeg regner skam ikke med at det er min besked der hjælper. men et lille håb har man vel. jeg fremfører blot min holdning og mit synspunkt på en debat der efter min mening er på vej i den gale retning. meningen med denne side er vel at man kan dele information og blive klogere på livet som "øresundsborger". jeg har ikke brug for at hvide hvis far der kan tæve hvem og hvem der er hellig og hvem der har kørt for stærk eller ej. syntes folk skal skulle tænke mere over det de skriver da der mange gange kommer en lille kommentar der måske er lidt harsk i det og straks er vi "ot" det holder ikke i mine øjne og er vel på ingen måde god forum"ånd". og gammelt nag har jeg bestemt ikke mod en moderator påpejer blot et punkt som jeg mener er over strgen. nag er kun noget gamle mennesker og de tidligere nævnte skolepiger bærer.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...