Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Har forsøgt at søge lidt i trådene men uden held,, Vi overvejer om vi skal have en au pair, da min mand er væk hjemmefra i ca. 18 dage pr. md. Nogæe som har au pair og som kan fortælle lidt om regler og om hvor som man kan henvende sig for at få formidlet kontakten + hvor længe må de max være hos en og hvad betaler man pr md + minimums krav til bolig.. Hilsen Lise H.:)

Besvaret
Hej Har forsøgt at søge lidt i trådene men uden held,, Vi overvejer om vi skal have en au pair, da min mand er væk hjemmefra i ca. 18 dage pr. md. Nogæe som har au pair og som kan fortælle lidt om regler og om hvor som man kan henvende sig for at få formidlet kontakten + hvor længe må de max være hos en og hvad betaler man pr md + minimums krav til bolig.. Hilsen Lise H.:)
Hej Lise Vi har haft for et par år siden, ved ikke hvor meget reglerne har ændret sig siden da. Men det kostede 3500 + kost og logi dengang. Og man kan have den samme pige i 2 år. Der er mange der ikke har "papirer" på hende, da hun så slipper for skatten. Der findes en masse sider på nettet hvor man, kan oprette sin egen profil, og lede i de søgende aupairs profiler, og så tager man bare direkte kontakt til dem der ser interessante ud. Vi har haft 2 forskellige på den måde. Der findes også bureauer man kan søge via, men går ud fra at de tager betalt, tilgengæld må der være noget garanti på dem derigennem.
  • 1 month later...
Besvaret

, der er aupair-wold.net den synes jeg er den beste men der koster det penge. og så er der findaupair.nu den er også udemærket. håber i finder en. der står os om reglerne på den første mvh julie

Besvaret
Hvis din mand er væk hjemmefra 18 dage i mnd er det måske en ny mand du skal finde og ikke en au-pair?
Hvis han nu sørger for at visakortet er fyldt godt op, så er det vel ok.....? ;)
  • 2 weeks later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...