Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Hey all.:) Er der nogen som ved noget om hvad, og hvor meget de kamera der sidder monteret lige efter man er køre gennem bumanlægget..?
kan man bede et udsagnsord?
Besvaret

Nå...for at komme ned på jorden igen, så går jeg ud fra spørgsmålet går på hvor meget kameraerne ved broen registrerer. Så vidt jeg husker (uden at kunne dokumentere det her og nu), så tages der billede af nummerplade og fører.

Besvaret
Hey all.:) Er der nogen som ved noget om hvad, og hvor meget de kamera der sidder monteret lige efter man er køre gennem bumanlægget..?
Jeg ved det ikke skal jeg lige skynde mig at sige, men jeg kunne forestille mig at det er et LPR kamera som agerer 'grænsekontrol'. LPR (licenseplate recognition camera) systemet kan fodres med eftersøgte nummerplader o.s.v. som så læses og genkendes ved passagen og systemet alamerer politiet.
Guest Mogens
Besvaret

Dokumentation...

Er der nogen som ved noget om hvad, og hvor meget de kamera der sidder monteret lige efter man er køre gennem bumanlægget..?
Ifm. at du passerer betalingsboderne, tages der et billede af din bil inkl. nummerplade. Dette er dokumentation for passagen - og billedet tages gerne frem, hvis der er en uoverensstemmelse mellem trafikanten og Broen. Jég har prøvet det ;)
Besvaret

De tager ganske rigtigt et billede af alle biler der passerer. Nogengange kan man så se nummerplade og fører på bilen. Sikkert er det dog ikke - jeg fik ved en fejl debiteret to brobizz'er og ringede til dem og gav dem nummeret på den ene brobizz. Damen vender tilbage "ja, vi kan se at du har passeret i din Volvo" - øøøh... Jeg ejer altså ikke nogen Volvo! Nå men det kunne også være bilen før eller efter, men de kunne desværre heller ikke se reg. nummeret da det havde været lidt tåget den dag. Jo-jooo... Vældig smart system de har dér! :rolleye: Men enden på historien blev dog, at jeg fik krediteret den ene brobizz.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...