Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Bah må melde pas - har lige fået besked på, at jeg skal en tur til Oslo på arbejde hele ugen op til, og kommer først hjem sent fredag :( Håber i får en god tur derned, og så må jeg tage med næste gang :-)

• Svar 102
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Der er stadig 2 stks tilbage i RS'eren............... Værelser står i selv for......:) Men så bliver vi da snart også 10 pers og 5-6 biler.......Det bliver godt!!

Besvaret

Så er der lidt updates...... Det ser ud som om vi alt ialt bliver omkring 15-16 stykker med alt fra Audi RS6, Ferrari og Porscher..... Så det skal nok blive stort!! Glæder mig fandme som et barn.......:D

Besvaret

Der er iøvrigt nogle stykker der har lejet en racerbil i en hel weekend for 500€......Så det er ikke dyrt at ha' det sjovt. Og det er lidt bedre end Sturup Raceway........:lol:

Guest Trinity
Besvaret

Vi er en gruppe på 4-5 personer som også havner på ringen i netop denne skønne weekend der byder på masser af køretid. Så det kan jo være vi ses.

Guest Trinity
Besvaret

Oh nu læste jeg lige igen... Vi var vel allerede inkluderede i de ca. 15 personer eftersom du skriver Ferrari, Porsche etc. :-D

Besvaret

Ja men ville jo ikke lige nævne dig osv med navn, såfremt du ikke var indforstået med det??? :)

Oh nu læste jeg lige igen... Vi var vel allerede inkluderede i de ca. 15 personer eftersom du skriver Ferrari' date=' Porsche etc. :-D[/quote']
Besvaret

Jeg kan desværre ikke få det til at hænge sammen til at jeg skal være på et kursus i nordsjælland mandag morgen og være frisk :( Jeg ville ellers meget gerne have været med.

• 3 weeks later...
Besvaret

Nu kører i fandme ordentligt ! :-) Vi er en gruppe på 4 der kommer derned i 3 biler, men vi stikker videre til Hamann motorsport og München på fabriksbesøg mandag tirsdag. Vi regner med at være fremme Lørdag midt på eftermiddagen og er der hele søndagen.

Besvaret
Lovede lige at spørge for en kammerat om der er nogle af jer der kører ned lørdag morgen og hjem igen søndag. Alternativ bare hjem søndag' date=' hvor han kan få et lift ?[/quote'] desværre ikke, kører fra valby ca. kl 14 og hjem søndag nat.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...