Tomcat Skrevet July 22, 2008 Rapporter Skrevet July 22, 2008 Faldt lige over det her: Tellio FreeMed et Tellio Free abonnement til 82,50kr/md kan du ringe gratis til alle fastnettelefoner i Danmark, Skandinavien, Vesteuropa, Polen samt USA og Canada, hele døgnet – alle dage – hele året. Øvrige destinationer og mobil til udlandet er minimum 25 % billigere end TDC’s gældende priser. Fordele med Tellio: Ingen binding Ingen opkaldsafgift Ingen skjulte omkostninger Fungerer som normal fastnettelefoni Tror i mon der er noget lusket ved tilbudet?
Buddha Besvaret July 22, 2008 Rapporter Besvaret July 22, 2008 Nej for Redspot.dk kører med stort set det samme setup....
KHEN28 Besvaret July 22, 2008 Rapporter Besvaret July 22, 2008 Faldt lige over det her: Tror i mon der er noget lusket ved tilbudet? Der er intet lusket ved det - vi har det, og har haft abb. siden april sidste år. Har aldrig haft nogle problemer med det og har heller ikke haft nogle 'mærkelige' fakturaer. Man får sin egen side at logge ind på og kan følge med i forbrug. Eneste minus vi har haft er, at vi måtte finde en i DK, som abb. kunne stå i, men man får faktura og andre oplysninger pr. mail (eller man tilmelder sin faktura til PBS). Vi kan kun anbefale det :th2:
thsk Besvaret July 22, 2008 Rapporter Besvaret July 22, 2008 Normalt er der en uopsigelighedsperiode, menet at Tellio tidligere har haft 1 år. Men hvis du bare er ude efter at ringe gratis, så brug en af disse udbydere: http://backsla.sh/betamax Jeg har tilknyttet et konto til min Siemens C450IP telefon så ringer jeg gratis til mange lande og snotbilligt til udlandet og for 40 öre SEK /min til svenske mobiler.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu