Jump to content

Billig fly til Bangkok eller Phuket i julen???

Recommended Posts

Skrevet

Hej nogen der kender nogle flyselskaber som er billigt at flyver med til Thailand (bangkok/phuket) her i julen???? jeg synes det er hammer dyrt alt hva jeg har søgt på nettet i DK. men måske nogen der ved om det er billigere at flyver i SE. ja jeg har googlet og brugt det den kendte supersaver.dk hilsen Carwash

Besvaret

Julen er absolut højsæson i Thailand, så du skal nok ikke stikke næsen op efter specielt billige billetter. Hvis du ikke kan finde noget rutefly, så prøv de forskellige charterselskaber - men regn ikke med at finde noget lavpris. www.ticket.se er udbyder af de fleste svenske charterarrangører - ellers er det bare at kigge på startour/fritidsresor, spies, apollo, tyrkieteksperten o.s.v. Helt og lykke!

Besvaret

By the way - hvad er din idé om "billigt"? At komme til Thailand i december for under 10.000 sek er nok utopi. Medmindre det er noget afbestillings-noget, og du skal være klar til at rejse med kort varsel (alternativt slet ikke komme afsted) Men mon ikke Palle kan komme med De Vise Ord? Han har jo en del erfaring med flyvinger dertil :)

Besvaret

Prøv supersaver.dk Vi har fundet vores billetter til 5000 kr i januar, hvor det også er højsæson. Det er med Turkish airlines ellers må det billigste være aeroflot, dem fløg vi med til Bangkok for 2 år siden, det var fint nok, du får hvad du betaler for

Besvaret

6313 på momondo, da ikke så galt. GoLeif udbyder 28 rejser - se alle www.goleif.dk to, 11. dec. 13:25 - 22:15 Copenhagen Apt Bangkok Intl Turkish Airlines 1 stop lø, 3. jan. 15:10 - 12:30 Bangkok Intl Copenhagen Apt Turkish Airlines 1 stop 6313 DKK

Besvaret
Prøv supersaver.dk Vi har fundet vores billetter til 5000 kr i januar, hvor det også er højsæson. Det er med Turkish airlines ellers må det billigste være aeroflot, dem fløg vi med til Bangkok for 2 år siden, det var fint nok, du får hvad du betaler for
hehe. jan er ikke julen. og ja det er billigt efter julen , hotel priserne falder fra 160$ til 32$ i jan. jeg har prøvet næsten alle rejse selskaberne i dk. brugt google og ja supersaver var min første sted at prøve.. jeg vil gerne af sted uge 51 og hjem igen uge 1 i det nye år og er parat til at betale 8-12kg med eller uden hotel er lige meget. carwash
Besvaret

Glem det... Det er aldrig billigt i julen. Hotellet finder du dernede, ikke på internettet. Kik forbi mit kontor på mandag, så skal jeg gi' dig nogle hints... Jeg var trods alt dernede 4 gange sidste år, og har brugt 20-25% af min tid dernede siden 1995

Besvaret
Glem det... Det er aldrig billigt i julen. Hotellet finder du dernede, ikke på internettet. Kik forbi mit kontor på mandag, så skal jeg gi' dig nogle hints... Jeg var trods alt dernede 4 gange sidste år, og har brugt 20-25% af min tid dernede siden 1995
hvor sidder du henne nu? troede ikke du var hos os mere?? send lige en mail når du er på pinden mandag

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...