michael k Skrevet July 31, 2008 Rapporter Skrevet July 31, 2008 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=67809341&__lp=15&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=46&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=1999-01-01&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=〈=de&pageNumber=1 kan dette virkeligt passe? jeg mener 4300 euro...
credde Besvaret July 31, 2008 Rapporter Besvaret July 31, 2008 Hvis det lyder for godt til at være sandt, ja så... er det nok ikke helt korrekt. Mon ikke sælger har glemt et 2 tal, så det skulle have været 24.300 Euro i stedet?
michael k Besvaret July 31, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret July 31, 2008 jeg tänkte det samme men så er det pludseligt meget dyrt i forhold til de andre af tilsvarende årgang osv ... men ja noget må väre galt har dog tänkt mig at undersöge det imorgen for 40000sek for en m5 fra 00 så skal den väre min
Gio Besvaret July 31, 2008 Rapporter Besvaret July 31, 2008 *lol*...eller en M3 fra samme sælger til samme pris http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=67806686&__lp=57&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=45&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=〈=de&pageNumber=1
credde Besvaret July 31, 2008 Rapporter Besvaret July 31, 2008 *lol*...eller en M3 fra samme sælger til samme pris http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=67806686&__lp=57&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=45&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=〈=de&pageNumber=1 Så gik den da lige fra lugter til stinker!
Gio Besvaret July 31, 2008 Rapporter Besvaret July 31, 2008 Så gik den da lige fra lugter til stinker!Præcis, min kære Watson...præcis!
michael k Besvaret July 31, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret July 31, 2008 hehe ja ok ... som sagt for godt til at väre sandt ... men det ku jo väre der findes jo idioter
Thomas Besvaret August 1, 2008 Rapporter Besvaret August 1, 2008 Hehe ja som dem der hopper på den:rolleye:
Don A Besvaret August 1, 2008 Rapporter Besvaret August 1, 2008 He ja har også selv siddet nogen gange og undret mig.. Men der findes sgu mange baditter der tror de kan lave kassen på fusk, det er der sikkert også nogen der gør ellers ville det jo ikke findes, men det beviser jo bare at der findes endnu flere dumme køber. Og det under jeg mig så lidt mere over faktis
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu