Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Kør fornuftigt !

Det er nok jeg skal til sydtyskland og hente bremser op onsdag.......:)
Pas på "derude" -> www.dr.dk/Nyheder/Indland/2008/07/15/065829.htm?rss=true "Nu er det slut med at tro, at du bare kan køre fra de tyske parkeringsbøder eller de bøder, du måtte få for at falde i en fartfælde. Nu vil det tyske politi nemlig gøre til at gøre brug af en EU-rammeaftale fra 2003, som gør det muligt at opkræve bøder på mindst 70 Euro, eller 500 kroner, i synderens hjemland..."
Besvaret

Er det den arm der sidder på sugekoppen du skal bruge eller??? Vi har det hele i firmaet, dog ikke som salg, ellers smid mig en PM om hvad det er så skal jeg se om jeg kan få det billigt, arbejder i filmbrancen sp har gode forbindelser. skal der ud i morgen så du kan lige skrive så kigger jeg på det her i mogen og evt pris mandag hvis det kan vente til der :-)

Besvaret

Jamen jeg skal bruge det hele.... Det skal være med sugekop til montering på ruden og en std. skrue til montering af cam....Video som pocket eller DSLR..... Smid endelig lidt om hvad du har!!

Besvaret

Det er en lille messing tap hvor der er gevind i enderne til evt. Handy cams og stillbillede cam. Så man kan montere den i sugekoppen og så den anden ende på sit cam :-) Det eneste jeg ikke lige ved hvad er, det er den stang der går ned i bilen. Det må være så man kan støtte det mere, men tror jeg nu ikke liver nødvendigt. vi ser..

Besvaret
Giv mig et praj med pris og tidspunkt for levering!! :) Så er jeg klar med en kontant insats.....:D
Buddha, se lige om det her ser ud som noget der kan bruges. det kan self forlænges hvis man vil det.. Pris må vente til i morgen/tirsdag. hvis du skal bruge det akut i nogen dage kan du låne af mig :-) [ATTACH]2285[/ATTACH] [ATTACH]2286[/ATTACH] [ATTACH]2287[/ATTACH] [ATTACH]2288[/ATTACH]
Besvaret

Hej buddha, hvis det er i forbindelse med din tur på ringen at du skal bruge den, så husk lige at ifølge deres regler dernede, så er det forbudt at optage ens ture(og de håndhæver det!!), så husk at være lidt stealth når du gør det...

Besvaret

Nå budda.. har ikke en 100% pris endnu. men den ligger på en 500kr sedde CAl. men skal lige se om jeg ikke kan få det billiger.. men ind til vider så er det 300 billiger :-)

Besvaret

Det er verdensklasse.....:) Du siger bare til hvornår du kan ha det hjemme. Jeg er i Tyskland og hente nye fælge, samt bremser.....fra nu på onsdag til fredag.....:)

Besvaret
Det er verdensklasse.....:) Du siger bare til hvornår du kan ha det hjemme. Jeg er i Tyskland og hente nye fælge, samt bremser.....fra nu på onsdag til fredag.....:)
er du så ikke sød at tage en 535D med alt i udstyr med hjem til mig :-)
Besvaret
Hej buddha' date=' hvis det er i forbindelse med din tur på ringen at du skal bruge den, så husk lige at ifølge deres regler dernede, så er det forbudt at optage ens ture(og de håndhæver det!!), så husk at være lidt stealth når du gør det...[/quote'] Hvorfor må man egentlig ikke det?
Besvaret

Jo da.....Bare sig til hvor jeg skal hente den.....:) Har en kammerat med der kan køre den hjem.....:)

er du så ikke sød at tage en 535D med alt i udstyr med hjem til mig :-)
  • 7 months later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...