Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

hvem ska man vælge herovre i sverige hvis man vil ha noget bredbånd som bar fungere, vi har IKKE fastnet tlf, og heller ik kabel tv så det ska være noget som ka fungere uden vi oprette de ting, jeg har 3 bredbånd nu, men fordi vi bor nede i en "kløft" fanger den 1 måske 2mbit på en go dag, og når man sidder 2 mennesker og bruger linien og ska upload billeder osv er den BAAAAR sløv:cry:

• 2 weeks later...
Besvaret

Perspektivbredband.se Hej. Du kan evt. prøve www.perspektivbredband.se 24/1 MB til 249 SEK de første 6 måneder. Derefter 345 SEK pr. måned. Startafgift 595 SEK De har desuden tilfredshedsgaranti så du kan opsige inden for 1 måned hvis du ikke er tilfreds og få pengene tilbage. Du kan desuden få digital tv gennem dem med 26 kanaler. Heriblandt DR1, DR2 og TV2 DK i digital kvalitet. Dette tror jeg ikke der er andre udbydere der tilbyder. ( ret mig hvis jeg tager fejl ). Overvejer selv at skifte til dem, nogle der har dem nu og kan fortælle mere. ? Mvh Tim

• 1 month later...
Besvaret

Telia kan du godt have abonnement hos uden fastnet. Sidder på en 24/2 mbit linje hos dem - og det fungerer godt. Jeg har dog analogt abonnement også, mest fordi man betaler tillæg for linjen hvis du ikke har fastnet og får rabat hvis man har både bredbånd+fastnet. Så det kunne faktisk være et fedt. Men du kan godt købe uden. Se også her http://www.telia.se/privat/produkter_tjanster/internet/bredband-via-telejacket/priser/?sl=privat_produkter_tjanster_internet_bredband-via-telejacket_priser

Besvaret
Vi bruger Netatonce mener det er 249 for 8 mbit og så er det med FAST Ip adresse det er der så vidt jeg ved IKKE nogen af de andre der kan.
Vi har da fast ip på en 100/100 for 110 sek
Besvaret

Viiiildt!! Perspektiv er de første hvor jeg har kunnet slå vores adresse op, og få at vide hvad der kan leveres, så nu er der dælme bestilt 24Mbit bredbånd. :love: Telia har været 4 måneder om at finde ud af hvor jeg bor, så nu orker jeg ikke dem mere... :rolleye:

Besvaret

Hmm - det kan godt være at både Telia og netatonce kan levere uden at man skal have en telefon. Til gengæld skal man så betale en ekstra afgift der er lige så stor som hvis man havde en telefon, og så er det jo et fedt om man har den eller ej. PS - 100/100 er stadsnet og ikke ADSL. Det har jeg der hvor jeg er nu, men ikke der hvor jeg skal flytte til, så jeg skal have hittet en ny leverandør der kan levere bredbånd uden en tvungen fastnettelefon eller strafafgift for ikke at have en. Ellers må jeg jo give mig, og få den rådne telefon igen. De eneste der ringer er bare telefonsælgere, og dem gider jeg egentligt ikke at tale med hvis jeg kan slippe...

Besvaret
Hmm - det kan godt være at både Telia og netatonce kan levere uden at man skal have en telefon. Til gengæld skal man så betale en ekstra afgift der er lige så stor som hvis man havde en telefon' date=' og så er det jo et fedt om man har den eller ej.[/quote'] Ja, det koster så vidt jeg husker 79 sek ekstra i linjeleje hvis man ikke har fastnet hos Telia. Og du får yderligere rabat hvis du har Telia som forvalg på fastnet. Alt i alt koster det mere eller mindre præcist det samme. Blandt andet derfor har jeg også valgt at beholde det svenske fastnetnummer, det er alligevel ret smart at have bare ét svensk nummer når man nu bor i Sverige.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...