asko Skrevet August 9, 2008 Rapporter Skrevet August 9, 2008 Hej vil lige høre om der nogen der kan anbafale hvilke mc skole der er bedst i malmö? Og kan man tag teori på dansk.? Og kan i anbafale hvor det er billigst og forsikre min mc har et kawasaki 636 fra 06. Mange tak på forhånd :D
Emmi Besvaret August 9, 2008 Rapporter Besvaret August 9, 2008 hej asko, ikke så meget hjælp her fra da jeg selv leder efter en... men at have en MC før man har kørekortet.. hehe det har jeg ikke kørt før:)
MC Manden Besvaret August 10, 2008 Rapporter Besvaret August 10, 2008 ... men at have en MC før man har kørekortet.. hehe det har jeg ikke kørt før:) Hmmm.... man kan jo ikke få kørekort som 17årig, så det er da ikke så underligt :D ... Det er skam set tidligere (damn, det er mange år siden jeg var 17.....)
rasmusrene Besvaret August 10, 2008 Rapporter Besvaret August 10, 2008 hej asko' date=' ikke så meget hjælp her fra da jeg selv leder efter en... men at have en MC før man har kørekortet.. hehe det har jeg ikke kørt før:)[/quote'] Det kan være lidt svært at Övningskör uden at hav en MC :th2:
asko Besvaret August 27, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 27, 2008 teori på svensk :-) der nogen der køre uden kørekort. men nu synes jeg det er på tide at jeg begynder.hehe er lige startet idag på trafikskolan.com mårtenssons trafik skolan. og har fravalgt teori der man skal selv lære teori. ku godt bruge lidt råd om den svenske teori prøve. og er der nogen der kender reglerne om man må køre cykel mens man er igang med kortet..?:-) Mange tak på forhånd
asko Besvaret August 27, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 27, 2008 Og nej er ikke 17 men 24.:-) Er der nogen der kan anbafale hvor man kan forsikre billigt mc.?
Gio Besvaret August 27, 2008 Rapporter Besvaret August 27, 2008 og er der nogen der kender reglerne om man må køre cykel mens man er igang med kortet..?:-)...er det Skjult Kamera i aften, eller...!!? Asko - tror du selv du må køre motorcykel uden kørekort? Der er jo nok en grund til at du er ved at tage kortet.
Lollikken Besvaret August 28, 2008 Rapporter Besvaret August 28, 2008 ...er det Skjult Kamera i aften, eller...!!? Asko - tror du selv du må køre motorcykel uden kørekort? Der er jo nok en grund til at du er ved at tage kortet. Mon ikke han tænker på om der er mulighed for øvningskørsel (eller hva' det nu hedder) ligesom det er muligt med biler :) Altså at man godt må, så længe man er under opsyn af en der har kortet (og hvilke andre krav der måtte være).
asko Besvaret September 3, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 3, 2008 Ja det er så mange ting man ikke må.:-) men nogen gange gøre man det alligvel. så nu er jeg igang med kortet og svensk teori, og selve teori delen er svær synes jeg. overvejer og få tolk på til selve prøven.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu