Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Voldsomt fint tilbud - regnmåler, køb en for 349 sek eller køb tre og betal 29 sek per styk. link Jeg har lige fået en ordrebekræftelse... og de har ikke ændret prisen - såeeh.. Go ahead... Hvis man kan bruge sådan en til noget.

• Svar 52
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Jeg fik en besked om at de var sendt i går.. ... Bäste Kund! Tack för din beställning hos Conrad Elektronik Norden AB. Din order har nu sänts iväg från vårt lager och kommer att levereras till dig med posten. Här följer information om din order: ... Det var egentlig noget helt andet jeg skulle have, så jeg slap for tillægsgebyr for lille ordre :)

Besvaret

Tip II: Under belysning er der flere mærkværdige "rabatter" når man køber flere af gangen. Specielt udendørsbelysning. Desværre virker søgefunktionen ikke på ordet "mængdrabatt"....:rolleye: Tommy

Besvaret

Gad vide hvor længe der går før de opdager det?! Eller også har de rent faktisk bare et meget stort overskudslager af regnmålere som de bare pinedød SKAL af med nu inden vinteren sætter ind... :rolleye:

Besvaret
Tip II: Under belysning er der flere mærkværdige "rabatter" når man køber flere af gangen. Specielt udendørsbelysning. Desværre virker søgefunktionen ikke på ordet "mængdrabatt"....:rolleye: Tommy
LINK LINK vi vil se det gode sager :rolleye:
Besvaret
:D Er du klar over hvor lang tid det tager at søge den forb...... hjemmeside igennem for gode "tilbud"......:o Men her kommer et: http://www.conrad.se/?article=574344 Jeg har iøvrigt IKKE fået en ordrebekræftelse endnu, så der er sgu nok ugler i mosen. Tommy
det fik jeg på mail.. Ja der kunne godt være en knap der hedder MÆNGERABAT. :) der er mere her http://www.conrad.se/?article=571410 her koster det mere hvis du vil have 5 og ikke 3.. underligt system
Besvaret
Det der kommer automatisk efter kort tid er en bekræftelse på at de har modtaget bestillingen.... Det er vist ikke lige med at de agter at levere.
i min står der noget om at de sende fra tyskland inden 2-3 dage. husker det ikke helt.. oFf :tongue2::tongue2::love2::love2:
Besvaret

*sidder lige og undrer mig over at voksne mennesker kan gå SÅ meget i selvsving over en elektronisk regnmåler og andet elektronik juks som ingen egentlig har brug for* :D

Besvaret
*sidder lige og undrer mig over at voksne mennesker kan gå SÅ meget i selvsving over en elektronisk regnmåler og andet elektronik juks som ingen egentlig har brug for* :D
I dét her vejr, så er det fint tidsfordriv :rolleye::laugh:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...