larscph Skrevet August 12, 2008 Rapporter Skrevet August 12, 2008 Voldsomt fint tilbud - regnmåler, køb en for 349 sek eller køb tre og betal 29 sek per styk. link Jeg har lige fået en ordrebekræftelse... og de har ikke ændret prisen - såeeh.. Go ahead... Hvis man kan bruge sådan en til noget.
Don A Besvaret August 12, 2008 Rapporter Besvaret August 12, 2008 hehe. husk dog lige at vis du vil købe så slet de 3 der allerede ligger i indkøbs kurven fra tidliger køber. hehe : http://www.conrad.se/?article=572750 den er sjov
gammeldansk Besvaret August 12, 2008 Rapporter Besvaret August 12, 2008 Med fragt og en mindre betaling for en lille ordre - så bliver den samlede betaling for 3 stk. 207,00 SEK. Men OK - jeg har bestilt og har nu et par gaver til have-/vejrinteresserede. Tak for tippet.
ATECH2 Besvaret August 12, 2008 Rapporter Besvaret August 12, 2008 He-he, måske snart udsolgt..... Tommy
Gio Besvaret August 12, 2008 Rapporter Besvaret August 12, 2008 Tak for tippet Jeg vil hermed glæde en bunke familie-medlemmer med en regnmåler.
Don A Besvaret August 12, 2008 Rapporter Besvaret August 12, 2008 Tak for tippet Jeg vil hermed glæde en bunke familie-medlemmer med en regnmåler. ME 2 :D:th2:
larscph Besvaret August 13, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 13, 2008 hehe. husk dog lige at vis du vil købe så slet de 3 der allerede ligger i indkøbs kurven fra tidliger køber. hehe : Hovs... Ja det var dig mig der fik linket lidt kvajet... http://www.conrad.se/?article=572750 den er sjov De har de mest underlige ting hos Conrad...
larscph Besvaret August 13, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 13, 2008 Jeg vil hermed glæde en bunke familie-medlemmer med en regnmåler. Du skal vel også ha' en til din nye kommende køkkenhave? ;)
credde Besvaret August 13, 2008 Rapporter Besvaret August 13, 2008 Er spændt på at se, om i så får de regnmålere. Kunne godt bruge én, så følger lidt nysgerrigt med.
larscph Besvaret August 13, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 13, 2008 Jeg fik en besked om at de var sendt i går.. ... Bäste Kund! Tack för din beställning hos Conrad Elektronik Norden AB. Din order har nu sänts iväg från vårt lager och kommer att levereras till dig med posten. Här följer information om din order: ... Det var egentlig noget helt andet jeg skulle have, så jeg slap for tillægsgebyr for lille ordre :)
Gio Besvaret August 13, 2008 Rapporter Besvaret August 13, 2008 Du skal vel også ha' en til din nye kommende køkkenhave? ;)Ja for pokker! :D Friske krydder-urter til madlavningen...*ummmm*
ATECH2 Besvaret August 13, 2008 Rapporter Besvaret August 13, 2008 Tip II: Under belysning er der flere mærkværdige "rabatter" når man køber flere af gangen. Specielt udendørsbelysning. Desværre virker søgefunktionen ikke på ordet "mængdrabatt".... Tommy
Gio Besvaret August 13, 2008 Rapporter Besvaret August 13, 2008 Voldsomt fint tilbud - regnmåler' date=' køb en for 349 sek eller køb tre og betal 29 sek per styk[/quote']Tilsyneladende stadig på lager til den gode pris :th2:
larscph Besvaret August 13, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 13, 2008 Gad vide hvor længe der går før de opdager det?! Eller også har de rent faktisk bare et meget stort overskudslager af regnmålere som de bare pinedød SKAL af med nu inden vinteren sætter ind...
Don A Besvaret August 13, 2008 Rapporter Besvaret August 13, 2008 Tip II: Under belysning er der flere mærkværdige "rabatter" når man køber flere af gangen. Specielt udendørsbelysning. Desværre virker søgefunktionen ikke på ordet "mængdrabatt".... Tommy LINK LINK vi vil se det gode sager
ATECH2 Besvaret August 13, 2008 Rapporter Besvaret August 13, 2008 :D Er du klar over hvor lang tid det tager at søge den forb...... hjemmeside igennem for gode "tilbud"......:o Men her kommer et: http://www.conrad.se/?article=574344 Jeg har iøvrigt IKKE fået en ordrebekræftelse endnu, så der er sgu nok ugler i mosen. Tommy
Don A Besvaret August 13, 2008 Rapporter Besvaret August 13, 2008 :D Er du klar over hvor lang tid det tager at søge den forb...... hjemmeside igennem for gode "tilbud"......:o Men her kommer et: http://www.conrad.se/?article=574344 Jeg har iøvrigt IKKE fået en ordrebekræftelse endnu, så der er sgu nok ugler i mosen. Tommy det fik jeg på mail.. Ja der kunne godt være en knap der hedder MÆNGERABAT. :) der er mere her http://www.conrad.se/?article=571410 her koster det mere hvis du vil have 5 og ikke 3.. underligt system
Don A Besvaret August 13, 2008 Rapporter Besvaret August 13, 2008 så stopper det her snart.. se den her http://www.conrad.se/?article=570508 ved 1stk -- 265kr ved 5stk -- 22kr syntes kun jeg kan finde tilbud under belysning PS: nu har den her side kostet mig 2500SEK. hehe..
larscph Besvaret August 13, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 13, 2008 Hold op de er da stive hos Conrad.. eller bare i gavehumør... Der går en dags tid før ordrebekræftelsen kommer i øvrigt...
Gio Besvaret August 13, 2008 Rapporter Besvaret August 13, 2008 Der går en dags tid før ordrebekræftelsen kommer i øvrigt...Der gik ét minut hér (begge gange :o)
Don A Besvaret August 13, 2008 Rapporter Besvaret August 13, 2008 Der gik ét minut hér (begge gange :o) samme her. fik den MAX 5 efter. måske kan det være noget med hvilken mail man har???
larscph Besvaret August 13, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 13, 2008 Det der kommer automatisk efter kort tid er en bekræftelse på at de har modtaget bestillingen.... Det er vist ikke lige med at de agter at levere.
Don A Besvaret August 13, 2008 Rapporter Besvaret August 13, 2008 Det der kommer automatisk efter kort tid er en bekræftelse på at de har modtaget bestillingen.... Det er vist ikke lige med at de agter at levere. i min står der noget om at de sende fra tyskland inden 2-3 dage. husker det ikke helt.. oFf :tongue2::love2:
Homer Besvaret August 13, 2008 Rapporter Besvaret August 13, 2008 *sidder lige og undrer mig over at voksne mennesker kan gå SÅ meget i selvsving over en elektronisk regnmåler og andet elektronik juks som ingen egentlig har brug for* :D
Gio Besvaret August 13, 2008 Rapporter Besvaret August 13, 2008 *sidder lige og undrer mig over at voksne mennesker kan gå SÅ meget i selvsving over en elektronisk regnmåler og andet elektronik juks som ingen egentlig har brug for* :DI dét her vejr, så er det fint tidsfordriv
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu