Rene Larsen Besvaret August 21, 2008 Rapporter Besvaret August 21, 2008 Det forstår jeg ikke hvad betyder Den peger på: thor.firmanavn.dk (første prioritet) odin.firmanavn.dk (anden prioritet) loke.firmanavn.dk (tredie prioritet) Jeg har ikke rettigheder til at dykke dybere ned i programmet for at se eller ændre noget. IP-adr. er indelt i forskellige klasser - A, B, C og D (E findes også, men benyttes ikke) læs mere her: http://en.wikipedia.org/wiki/IP_address_classes Er det de host's som din VPN forsøger at logge ind gennem?? De ser ud som nogle interne host navne (LAN adresser) - nogle som kun kan tilgåes fra det firma net.
Buddha Besvaret August 21, 2008 Rapporter Besvaret August 21, 2008 Det virker for de andre på WAN siden, så det burde ikke være dér problemet ligger..... Bare for at teste tingene og om problemet ligger i routeren hos dig selv, så lav en DMZ....Brug så en static route til at omdirigere dit hostnavn til DMZ og så en regel i firewall'en på routeren........Så den router DMZ til din maskines ip. Dog vil jeg bruge fast IP internt på LAN under forsøget, for at slippe for evt. DHCP begrænsninger i det software du bruger til at etablere VPN.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu