Emmi Skrevet August 22, 2008 Rapporter Skrevet August 22, 2008 Heej venner, har brug for jeres viden. jeg bor i en lejlighed hvor vi har forbindelse gennem vores forening. men er desværre kommet til at skære den midt over og nu ved jeg ikke hva jegf skal gøre.. tror i man kan købe en samle muf af en eller anden art.. og vil det så påvirke selve forbindelsen. skal lige siges det er i malmåhus 22
Gio Besvaret August 22, 2008 Rapporter Besvaret August 22, 2008 Heej venner, har brug for jeres viden. jeg bor i en lejlighed hvor vi har forbindelse gennem vores forening. men er desværre kommet til at skære den midt over og nu ved jeg ikke hva jegf skal gøre.. tror i man kan købe en samle muf af en eller anden art.. og vil det så påvirke selve forbindelsen. skal lige siges det er i malmåhus 22Hvis du samler lederne med en standard krone-muffe, så virker det fint (alt er relativt...i know ;)) - til du får købt et nyt kabel, eller splejset det rigtigt sammen.
Buddha Besvaret August 22, 2008 Rapporter Besvaret August 22, 2008 Som jeg forstår det, så er det kablet fra foreningens netværk og det ligger sikkert kørt ind i hulmuren......Derfor er det lidt kritisk. Få fat i en netværksmand (kunne være fra Relacom), eller tag kontakt til foreningen INDEN du gør noget...... og så bare tage den derfra.
Emmi Besvaret August 22, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 22, 2008 jeg var bange for den regning jeg muligvis ville få frem dem, så her er hva jeg har gjort. var en tur forbi bauhuase og købe rj45 hoveder (sælges i par) og i harld nyborg for at købe en samle muf til netværks stik (rj45) og det løste problemet :)
GoldMan Besvaret August 26, 2008 Rapporter Besvaret August 26, 2008 jeg var bange for den regning jeg muligvis ville få frem dem' date=' så her er hva jeg har gjort. var en tur forbi bauhuase og købe rj45 hoveder (sælges i par) og i harld nyborg for at købe en samle muf til netværks stik (rj45) og det løste problemet :)[/quote'] Jeg er misundelig på dig :) Har ikke noget "forening-internet" her i malmöhus 23
Menace Besvaret August 26, 2008 Rapporter Besvaret August 26, 2008 goldman, er du sikker på det ? det er jo samme forvaltningskontor vi har (22 og 23) ellers er det bare at sende et brev til styrelsen og bede dem kigge på noget samlet bredbånd
Emmi Besvaret August 26, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 26, 2008 Jeg er misundelig på dig :) Har ikke noget "forening-internet" her i malmöhus 23 Hej goldman, har snuset lidt rundt og det viser sig at i har en aftale med comhem som både tv og internet udbyder. altså ikke samme aftale som mig(ViaEuropa/bredbrand2)
GoldMan Besvaret August 26, 2008 Rapporter Besvaret August 26, 2008 Jeg har ikke undersøgt det fuldt ud... Vil lige prøve og skrive til dem
Menace Besvaret August 27, 2008 Rapporter Besvaret August 27, 2008 du kan bare gå ned på forvaltningskontoret og høre emmi - malmøhus 22 har også en aftale med comhem (f.eks der vi får TV fra) ;-) det er bare billigst og lettest at smide sine maskiner til rj45 udgangen der sidder i lejligheden
Emmi Besvaret August 27, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 27, 2008 du kan bare gå ned på forvaltningskontoret og høre emmi - malmøhus 22 har også en aftale med comhem (f.eks der vi får TV fra) ;-) det er bare billigst og lettest at smide sine maskiner til rj45 udgangen der sidder i lejligheden hehe jo det vidste jeg godt, glemte bar alt om tv heh
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu