Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej alle. Er i fuld gang med at lede efter bolig i Malmo til vores familie (far, mor en et barn). Jeg kigger paa hemnet og blocket men synes ikke der er saa meget at komme efter. Vil meget gerne leje en lejlighed (minimum 100m2 eller ca. 4-5 rum). Er der virkelig ikke andre steder hvor man kan kigge henne? Findes der ikke nogle sider hvor "ikke private" lejer lejligheder ud, eller hvor der er flere opslag? Haaber paa jeres hjaelp. Mvh, Signe

Besvaret
Hej alle. Er i fuld gang med at lede efter bolig i Malmo til vores familie (far, mor en et barn). Jeg kigger paa hemnet og blocket men synes ikke der er saa meget at komme efter. Vil meget gerne leje en lejlighed (minimum 100m2 eller ca. 4-5 rum). Er der virkelig ikke andre steder hvor man kan kigge henne? Findes der ikke nogle sider hvor "ikke private" lejer lejligheder ud, eller hvor der er flere opslag? Haaber paa jeres hjaelp. Mvh, Signe
www.blocket.se->"Bostad"->"Lägenheter"->"Uthyras"... Eller en af de seneste tråde (blandt en del) om emnet: http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=14004 (søgefunktionen er nærmest kosmisk medgørlig ;))
  • 1 month later...
Besvaret

Blocket er da fint

Blocket er da fint - har selv brugt det for et år siden, og fandt en fin lejelejlighed, som jeg stadig bor i og er fuldt ud tilfreds med. Blocket er jo ikke en udlejningsvirksomhed, men blot et kontaktforum for alle mulige forskellige, og der er alt mellem himmel og jord - også firmaer, der annoncerer. Vær tålmodig. Kig igen og igen og igen... og så igen. Så finder du noget, der passer dig. Men som med alt andet her i livet må man give det, det kræver. Vh, Lars.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...