Jump to content

Ny musikvideo fra Metallica

Recommended Posts

Besvaret
Jeg synes den er småkedelig og lettere ensformig -men derfor kan resten jo godt väre noget värd' date=' singlen er måske også bare lavet for at få "masserne" med:rolleyes:[/quote'] Man kan måske også sige at Metallica ligger lidt i den bløde ende af din pladesamling? Correct me if im wrong :D Hvis resten af albummet er som dette nummer stilmæssigt bliver jeg glad i forhold til St. Anger fx. Det var ikke lige min stil.
Besvaret
Man kan måske også sige at Metallica ligger lidt i den bløde ende af din pladesamling? Correct me if im wrong
nej nej, jeg synes skam fx. the black album er fantastisk:) Der er da også meget trash-, speed-, blackmetal som jeg synes er ensformigt og kedeligt:p
Hvis resten af albummet er som dette nummer stilmæssigt bliver jeg glad i forhold til St. Anger fx. Det var ikke lige min stil.
Spörgsmålet er om de overhovedet selv ved hvad de havde gang i med det album...:rolleyes:
Besvaret

Jeg kan næsten ikke dy mig for at høre de nye sange, men jeg foretrækker at sætte en ny CD i afspilleren, så derfor venter jeg til d. 12 september. Håber dog at 'Tallica denne gang vender lidt mere tilbage til rødderne. Ikke fordi jeg ikke har brudt mig om de sidste 3 albums, men mere fordi det var DEN Metallica jeg forelskede mig i dengang :)

Besvaret
Hørte den i radion for et par dage siden' date=' syntes sku den er go, glæder mig til at høre resten:th2:[/quote'] Efter at have hørt den et par gange, så synes jeg også den er ganske okay. Ser frem til resten af deres CD :th2:
Besvaret

Det er en godt nummer, bedre en det andet fra samme album: "My Apocalypse" det bliver spændende at høre det fulde album når det kommer d. 12 Dog kan det være farligt at køre i bil til det nummer, tog mig selv i at "trille" lidt for hurtigt over broen til da cd'en spillede "The Day That Never Comes" men sådan kan det jo gå :-) mvh A

Besvaret

Metallica har iøvrigt udtalt, at nummeret er dedikeret til pendlerne på Øresundsbroen - musikvideoen symboliserer prispolitikken på broen. Sanger handler om prisen på broen, bliver den lavere? The day that never comes. :p

Besvaret

Metallica agtig Det lyder ok, men måske liiiidt kedelig. Men på den anden side så er alt bedre end deres sidste CD. Glemmer ikke første (og sidste) gang vi hørte den. Vi sad totalt målløse og gloede på hinanden.

Besvaret
Metallica har iøvrigt udtalt, at nummeret er dedikeret til pendlerne på Øresundsbroen - musikvideoen symboliserer prispolitikken på broen. Sanger handler om prisen på broen, bliver den lavere? The day that never comes. :p
LOOOOOOL Kunne ikke have sagt det bedre selv :D
Besvaret

Hvis man snuser lidt rundt de rigtige steder på nettet er albummet at finde nu, så skal man bare huske at købe det rigtigt også når det udkommer! Har kun lige nået at høre det i helhed en enkelt gang, det er klart meget, meget bedre end St. Anger og mere "klassisk" Metallica syntes jeg.

• 3 weeks later...
Besvaret
Yes me like. Rart at høre til' date=' når man holder i kø på den ¤%SDT/SDGSK (censuret) Motorring 3.[/quote'] Yes det var det jeg tænkte... Det fungerer tilsvarnede godt når man holder i kø gennem ¤%SDT/SDGSK (censuret) København ;)
Besvaret
Har ikke fået lyttet det endnu. Den står på Volbeat's nye album da man lige skal i form til Vega 5/11 :D
Ja det skal man nemlig... :D Men jeg kan godt overskue at veksle lidt mellem både det ene og det andet ;)
  • 1 month later...
Besvaret

Må indrømme at det nye Metallica album nok er det bedste de har lavet siden "And justice for all" udkom i 1988. Men der skal heller ikke meget til når man tænker på hvor meget ligegyldigt poplort de har udgivet de seneste 20 år! Ikke for sjov at deres nick er Poptallica, samt at en masse discohjerner kan lide visse sange med bandet, selv om de hader metal.. Men dejligt at høre de kan lidt endnu, selv om "Death Magnetic" ikke ligefrem bliver udødelig som f.eks "Masters of puppets" som er pure world class!!! Jeg har sagt det 1000 gange før: Metallica's fire første skiver ER Metallica! Derefter begyndte det at gå galt da de udgav "Black album", og hvad der derefter er udkommet skal jeg undlade at kommentere.... Jeg er bare så stinkende træt af at høre "folk" udtale sig om at "Black album" er Metallica's mesterværk og det bedste bla-bla... Det er der sgu ikke nævneværdig mange af os der har været med fra starten af der synes!!! Nåh, så kom jeg også lige af med det.... Det bedste nummer på den nye er klart det instrumentale "Suicide & Redemption" :th2: Ellers kan jeg kun anbefale folk at tjekke dette link på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=FcJN9RalgSI hvor Metallica ses på dette års Ozzfest i Dallas, hvor de spiller deres hyldest medley til Mercyful Fate på små 11 minutter b36.gif Det bedste er så at Lars Ulrich introducerer publikum for ingen andre end King Diamond himself der jogger ind på scenen og synger sine egne sange a1248.gif Der er ikke et øje tørt her i hytten :cool: Ved 1:11 inde i videoen i den 26 år gamle "Curse of the pharaohs" kan jeg bare gå amok til det riff, og så når King begynder at synge: "Away out in Egypt in the valley of kings, where the mummified pharaohs, pretend dead in their sleep...YIAAAAA"... Bass dansen 10:05 inde i videoen med Rob er også klasse! Men frem for alt, så er det nu musikken der varmer mit Mercyful Fate/King Diamond-hjerte, og så selvfølgelig at se Kongen på scenen igen, efter at hans tour sidste år blev aflyst pga dårlig ryg. Hvis man vil høre Lars Ulrich tale inden de begynder at spille, så skal man se dette link, men der er dårlig lyd, så musikken skal man se på det første link:

Det er bare stort! Kongen styrer selvfølgelig for sygt selv om han er 52.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...